זוג צעיר באמצע שנות ה-30 לחייו, נישא לפני כחודש ימים לאחר ארבע שנות זוגיות. את ירח הדבש הם חגגו  בקריביים בטיול גרנדיוזי אותו מימנו מכספי מתנות החתונה. ביומיים הראשונים הכל היה נראה סביר והשניים אף תכננו את צעדיהם להמשך החיים.

הדרמה, כפי שהאישה הציגה בפני עורכי הדין שרין וגדלי סולן, החלה ממש סמוך לחזרה ארצה מחופשת ירח הדבש. "בעלי קיבל הודעת אסמס מהבנק, ממנה עולה כי עליו לכסות 'חובות גבוהים שנצברו בחשבונו' וזאת כתוצאה ממשכון מטבעות קריפטו לטובת הימורים. המטבעות ירדו בערכם בתקופה האחרונה והפער בין הביטחונות לחוב גדל למיליוני שקלים. נותרתי בהלם. ירח הדבש נהרס והגרוע מכל הוא שלא ידעתי שבעלי מהמר ושהוא מסובך בחובות בסך של מיליונים", סיפרה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גדלי ושרין סולן  (צילום: יח''צ)
גדלי ושרין סולן (צילום: יח''צ)

לדבריה של בת הזוג, היא לא ידעה דבר וחצי דבר על ההתמכרות ממנה סובל בעלה. "נכון הוא ניהל אורח חיים ראוותני, אבל חשבתי שהכספים מגיעים מהעיסוקים שלו כמהנדס ואיש תוכנה בעולם הסייבר". היא סיפרה לעו"ד סולן כי רק אחרי שלחצה עליו לחשוף את האמת, הוא הסכים להודות כי הוא מכור להימורים וכי הוא שקוע בחובות בסך של מיליוני שקלים - והבטיח לפנות לטיפול.

האישה, שבאה מבית אמיד, הסכימה להמשיך בזוגיות בכפוף לחתימה על הסכם ממון - והבעל כמובן סירב. בעקבות הסירוב, לא נותרה לבת הזוג ברירה אלא לפתוח בהליך גירושין ולדרוש כתובה מלאה בסך של 450 אלף שקלים. בכתב התביעה, נטען כי הנזקים שגרם לה בעלה הטרי בעצם העובדה כי הונה אותה לאורך השנים ולא השאיר לה להחליט אם היא רוצה להתחתן עם אדם שמכור להימורים, מחייבת את בין הדין לחייבו בכתובה.

הימורים ברשת (צילום: אינגאימג')
הימורים ברשת (צילום: אינגאימג')

בית הדין הרבני טרם נתן את החלטתו אך לדברי עוה"ד סולן, הסיכוי למרות תקופת הנישואים הקצרה הוא טוב, שכן האישה עברה הליך הונאה מורכב ומתוכנן מראש ולמעשה התחתנה עם אדם אחר, ולא עם אותו אדם שנחשף בפניה בירח הדבש.