סוף טוב: הילדה הנעדרת קיילה אונבהאון, שהופיעה ב"תעלומות בלתי פתורות" של נטפליקס, נמצאה שש שנים לאחר היעלמותה, כך דווח היום (רביעי) ב"סקיי ניוז". אונבהאון, כיום בת 15, נמצאה בצפון קרוליינה לאחר שנחטפה לכאורה על ידי אמה ב-2017. קיילה אותרה לאחר שבעל חנות זיהה אותה אחרי שצפה בפרק עליה בסדרה התיעודית והודיע על כך למשטרה.

אונבהאון, שנולדה באילינוי, הייתה בת תשע כשנעלמה בשנת 2017 בזמן שהייתה בטיפולה של אמה, הת'ר אונבהאון. היעלמותה הייתה אחת ממספר מקרים הקשורים בחטיפות בתוך המשפחה לכאורה, שהוצגו בסדרת הדוקו "תעלומות בלתי פתורות" ב"נטפליקס" בנובמבר 2022, אך כעת היא התאחדה עם אביה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"אני שמח מאוד שקיילה בבית", אמר אביה, ריאן איסקרקה, בהצהרה שפורסמה על ידי המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים המשמש כארגון צדקה אמריקאי.

"אני רוצה להודות למשטרה, למרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים ולכל רשויות אכיפת החוק שסייעו במקרה שלה. אנחנו מבקשים פרטיות בזמן שאנחנו לומדים להכיר אחד את השני שוב ולנווט את ההתחלה החדשה הזו", ציין.

לפי NBC, הת'ר אונבהאון, בת 40, נעצרה באשוויל, צפון קרוליינה, ביום שבת, והיא צפויה להיות מוסגרת למדינת אילינוי.

הפעם האחרונה שבה קיילה נראתה לפני שנמצאה הייתה שעה שהייתה תחת טיפולה של אמה לאחר מצעד בוויטון, אילינוי, בארבעה ביולי בשנת 2017, כך על פי על פי עמוד "GoFundMe" שיצר אביה ימים לאחר היעלמותה.

איסקרקה היה צפוי לפגוש את האם יום למחרת, כדי לאסוף את בתו בהתאם להסדרי המשמורת שנקבעו בבית המשפט, אך האם והבת לא הופיעו לפגישה.

בהמשך התברר כי האם כיבתה את מכשיר הטלפון שלה והתנתקה מהרשתות החברתיות בהן היו לה חשבונות, ובני משפחתה הקרובים ביותר ציינו שהיא יצאה למסע קמפינג למקום לא ידוע בוויסקונסין.

העמוד שהוקם על ידי אביה הוקם במטרה לגייס כספים כדי שהמשפחה תוכל לשכור חוקר פרטי ולממן עלויות נוספות הנוגעות לחיפוש אחר קיילה.