אם אתם מסירים שיער מהגוף באמצעות גילוח, זו בהחלט הדרך הקלה והמהירה, אך אנשים רבים חוששים משיטה זו מאחר והם סובלים מצמיחה של שיערות מתחת לעור. מומחית לגילוח חלקה לאחרונה טיפ סודי, לפיו תוכלו להימנע משיערות חודרניות.

סוזי ברידג'מן-סאטון, מומחית יופי ב-Thunderbird Skin, טענה כי עליכם לבצע פעולה פשוטה יחסית כדי לא להיקלע לצמיחת שיער מתחת לעור בעקבות גילוח. כך לדבריה, תעשו זאת נכון ותזכו לעור "חלק לחלוטין". לטענתה, המפתח לכך הוא "פילינג".

כך תמנעו צמיחת שיער מתחת לעור (צילום: אינג'אימג')
כך תמנעו צמיחת שיער מתחת לעור (צילום: אינג'אימג')

"פילינג לפני הגילוח הוא שלב חשוב מאוד. התכשיר יסייע לכם להיפטר מתאי עור מתים כדי שלא יצטברו בסכין הגילוח שלכם ובנוסף, יעזור לגילוח יסודי. פילינג הוא הסוד למניעת שיערות חודרניות טורדניות ולעור שנראה חלק וזוהר. אתם יכולים להשתמש בכפפות פילינג או בקרצוף הגוף במקלחת כדי להבריק את העור", היא הסבירה.

בנוסף, טענה סאטון כי: "לא הייתי ממליצה להשתמש בפילינג מסוג שאריות קפה, קליפות ודומים. כל אלה גורמים לנזק רב מדי לעור שלנו והם עלולים להוביל להופעה מוקדמת של קמטוטים ורפיון. היצמדו לפילינג טבעי בשילוב עם מרכיבים ידידותיים לעור כגון חמאת קקאו שמסייעת להסרת תאי עור מתים".

אל תדלגו על שלב הפילינג (צילום: אינג'אימג')
אל תדלגו על שלב הפילינג (צילום: אינג'אימג')

היא סיכמה: "קרם או קצף גילוח הם מוצרים מעולים אך יש להיזהר שלא להיפצע מהם אם הונחו ליותר מדי זמן על העור. לעולם אל תגזימו עם הקרצוף של העור וכך תמנעו גירוי. עסו את העור שלכם בתנועות מעגליות כדי להגביר את זרימת הדם".