צעירה אוסטרלית שהייתה בדרך לטיסה, ספגה קנס לאחר שניסתה לחמוק מתשלום דמי הכבודה של חברת התעופה. היא לבשה מעל חמישה קילוגרמים של בגדים, כפי שניתן לראות בסרטון שהחל לרוץ ברחבי האינטרנט, והכל כדי לא לשלם על מזוודה.

אדריאנה אוקמפו בת ה-19 מאדלייד שבאוסטרליה, עשתה את דרכה יחד עם חברתה אל שדה התעופה במלבורן, והייתה אמורה להמריא בטיסה של חברת התעופה Jetstar Airways לעיר הולדתה. הצעירה הייתה מודעת לעובדה שאין באפשרותה להעמיס מעל לשישה קילוגרמים במזוודת הטרולי שלה - וזאת למרות שהיא נשאה עמה 11 קילוגרמים ו"בקושי הצליחה לסגור את התיק לפני שעזבה את בית המלון".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ניסו להערים על חברת התעופה ולא לשלם על משקל נוסף (צילום: רשתות חברתיות)
ניסו להערים על חברת התעופה ולא לשלם על משקל נוסף (צילום: רשתות חברתיות)

אף על פי כן, אוקמפו והחברה קיוו שצוות חברת התעופה ידלג על שקילת המטען עמו הן עולות למטוס - מה שלא קרה בסופו של דבר. "תוך שעמדנו בתוך, ראינו ששוקלים לאחרים את הטרולי ואת תיקי הגב, ואז עלה במוחנו רעיון לא שגרתי", סיפרה בת ה-19 ל-South West. "חשבנו שהדרך היחידה שבה נוכל להעביר את המטען מבלי לשלם עוד כסף, היא אם נלבש את הבגדים על עצמנו", אמרה.

"לבשתי על עצמי שכבות של ז'קטים וג'ינס, מילאתי את חולצת הטריקו בבגדים נוספים, עד שבסופו של דבר נותרו במזוודה הקטנה רק שני זוגות נעליים, תיק, שני מכנסי ג'ינס וזוג גרביים", תיארה אוקמפו. למרות התעלול שיכול היה להיחשב כמוצלח, בת ה-19 וחברתה לא הורשו לעלות לטיסה עד שלא ישלמו קנס בסך של 65 דולר - כל אחת.

אדריאנה אוקמפו וחברתה (צילום: רשתות חברתיות)
אדריאנה אוקמפו וחברתה (צילום: רשתות חברתיות)

"כל הנוסעים שעמדו בתור בהו בנו וצחקו עלינו, זה היה מביך. התעצבנו עלינו שהטיסה מתעכבת בגללנו", סיפרה. ואם כל זה לא היה מספיק, שתי הצעירות נאלצו לשבת במטוס במשך קרוב לשעתיים כשהן עטופות בשכבות הבגדים. חברת התעופה Jetstar Airways  התייחסה מאז לתקרית: "למרות שאנו רואים גם את הצד המשעשע של המקרה, יש לנו חוקים ברורים כלפי כל הנוסעים, בלי יוצא מן הכלל. לא נרשה עקיפה של החוקים, בצורה שלא מכבדת את הנוסעים האחרים שנאלצים לשלם על משקל עודף".