בני זוג עם פעם גילים של 37 שנים, נואשים להביא ילד משותף לעולם אך טענו כי הם נותרו מאוכזבים מהאם הפונדקאית. השניים התפרסמו בעבר בשל מערכת היחסים ה"לא שגרתית" ביניהם, וצברו למעלה מ-7 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות - שם הם מספרים לגולשים "הכל" על הקשר שלהם.

שריל מקגרגור בת ה-62 ובעלה, קוראן מקיין בן ה-25, חשפו בפני עוקביהם פרטים על חיי המין שלהם, ואף ציינו כי מקיין "איבד את בתוליו" עם בת ה-62, אם לשבעה ילדים וסבתא ל-17 נכדים. בנוסף, הם היו משוחחים לא מעט במדיה החברתית על החלום שלהם להביא ילד יחד, וציינו כי בשנה שעברה הם פתחו בהליך פונדקאות ושילמו לאם סך של כ-8,700 דולר. אך כעת, בני הזוג נותרו שבורי לב, כשלדבריהם, הפונדקאית חדלה מניסיונותיה להרות עבורם לפני כחודש, ובנוסף, הם האשימו אותה בהפרת החוזה, בכך שקיימה יחסי מין לא מוגנים עם בן זוגה בזמן טיפולי ההפרייה.

''איבד את בתוליו'' עם בת ה-62, אם לשבעה ילדים וסבתא ל-17 נכדים (צילום: מתוך טיקטוק)
''איבד את בתוליו'' עם בת ה-62, אם לשבעה ילדים וסבתא ל-17 נכדים (צילום: מתוך טיקטוק)

בן ה-25 חשף את החדשות בסרטון שהעלה ל-TikTok תוך שדמעות זולגות מעיניו. הוא כתב: "כשאתה בסך הכל רוצה ילד אבל אתה מרגיש מנוצל", והוסיף: "אנחנו שבורים. שילמנו הרבה מאוד כסף עבור כל מה שהיה צריך עבורה. רצינו שהאם הפונדקאית תהיה מאושרת ובסוף נדפקנו ונותרנו בידיים ריקות". למרות הנסיגה, הזוג הסביר כי לא יוותר על ההליך להבאת תינוק משותף לעולם. "אנחנו מאוד פגועים אבל אנחנו נמשיך ללכת אחרי החלום הזה".

השניים נפגשו לראשונה בשנת 2012, כשמקיין היה רק בן 15 והחל לעבוד במסעדת המזון המהיר "דיירי קווין" בג'ורג'יה, ארה"ב. הם לא נפגשו מאז עד נובמבר של שנת 2020, כאשר הוא נתקל במקגרגור כשעבדה כקופאית בחנות נוחות. למרות שבן ה-25 צעיר מאחד מילדיה של בת ה-62, הם לא הצליחו "להילחם" בכימיה ביניהם והחלו לצאת.

נישאו ביולי 2021 וחולמים כעת על ילד משותף (צילום: מתוך טיקטוק)
נישאו ביולי 2021 וחולמים כעת על ילד משותף (צילום: מתוך טיקטוק)

לאחר מספר חודשים של "רומנטיקה סוערת", מקיין הציע לבת זוגו נישואין בחודש יולי 2021 עם טבעת אירוסין בסך של 3,000 דולר. הוא סיפר: "היו לא מעט סיבות שהביאו אותי לבחור בשריל שתהיה אשתי". הם התחתנו באותה השנה וזאת למרות שנאלצו לספוג לא מעט שנאה ברשתות החברתיות, אך לא נתנו לזה לפגוע בהם והמשיכו בשלהם, ממש כמו עכשיו.