כריסטי לי קנדי בת ה-38, חמקה עד כה מעונש מאסר בגין דריסה של בעלה, דיוויד לרקין, והמאהבת שלו, זואי נורינג. בבית המשפט, נאמר כי קנדי הבחינה בשניים מתנשקים באמצע הרחוב בוויוול הייטס בחודש מרץ 2021. היא עקבה אחר הבעל באמצעות אפליקציית Find My Phone שהייתה מותקנת במכשיר הנייד שלו, לאחר שאמר לה כי הוא יוצא "לאסוף את הילדים מהמעון".

בת ה-38 עלתה לרכבה ועקבה אחר מיקומו של לרקין, וכשהבחינה בשניים "מתחבקים ומתנשקים", האיצה לעברם ודרסה את שניהם. בנוסף, בעוד שהם שרועים על המדרכה, יצאה קנדי ממכוניתה וחבטה בפניה של נורינג באגרופים תוך שהיא מכנה אותה "*ונה". לאחר מכן, חזרה האישה לרכבה ועזבה את המקום.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

התקרית תועדה על ידי מצלמות במעגל סגור והוצגה בפני בית המשפט. קנדי הודתה בחודש שעבר במעשיה, אך חבר המושבעים לא הצליח להגיע לפסק דין "פה אחד", והחליט שלא להאשים אותה בכל סעיפי העבירה, אלא רק בתקיפה נגד נורינג, מאחר וחבטה בפניה לאחר שדרסה אותה ואת בעלה.

לעומת זאת, מהתביעה נטען כי יש לכלוא את בת ה-38 ולגזור עליה עונש של שלוש שנות מאסר. עורכת הדין של האישה, פני וויט, אמרה לשופט כי קנדי לא התכוונה לפגוע בשניים, אלא ניסתה "להגיע למקום במהירות במטרה להתעמת עם בעלה ועם המאהבת שלו לגבי המתרחש, וכשניסתה לבלום, כבר היה מאוחר מדי".

דרסה את שניהם ועזבה את המקום (צילום: מתוך פייסבוק)
דרסה את שניהם ועזבה את המקום (צילום: מתוך פייסבוק)

בחודש שעבר, השופט פול סמית' גזר על קנדי תשעה חודשי מאסר בגין שתי העבירות, וזאת בנוסף למאסר על תנאי למשך שנתיים. הוא אמר לבת ה-38: "ברור לי שאת אימא טובה ואישה שמנהלת אורח חיים יציב ותקין, אך חבל לי מאוד שביצעת את העבירות הללו". בנוסף, הוא גזר עליה לשלם 5,000 דולר פיצוי לבעלה ולנורינג. עליה לשלם את הסך של ה-10,000 דולר תוך שבועיים, או לעמוד בפני חודש מאסר נוסף.