אישה בשנות ה-30 לחייה, ניסתה להכין ביצים במיקרוגל לפי "טיפ" בישול אליו נחשפה ברשת החברתית TikTok, אך נותרה עם כוויות קשות בפניה בעקבות הניסיון. לדברי מומחים, השיטה המדוברת כלל לא מומלצת ואף עלולה להיות קטלנית.

בבוקר של ה-12 במאי, שפייה באשיר בת ה-37, החלה במזיגת מים רותחים לתוך ספל והוסיפה ביצה שלמה פנימה, רגע לפני שהכניסה את הכלי למיקרוגל למספר דקות. אך אחרי שהוציאה את הספל ונגעה בו בכפית קרה, בת ה-37 סיפרה כי הכלי התפוצץ בין ידיה והנוזלים שהותזו לכיוון פניה הותירו אותה עם כוויות "מיייסרות", כך לדבריה. כעת, היא הזהירה אחרים מפני הסכנות שבטריקים המקוונים: "לא הייתי מאחלת לאף אחד לעבור את זה. לא ברור לי איך הטיפ הזה הוא אחד מהפופולריים ביותר ב-TikTok".

באשיר, נותרה עם נזק בלתי הפיך (צילום: הרשתות החברתיות)
באשיר, נותרה עם נזק בלתי הפיך (צילום: הרשתות החברתיות)

היא הוסיפה: "האינסטינקט הראשוני שלי היה להניח את הפנים מתחת למים זורמים קרים - מה שעשה את הפעולה ההפוכה וגרם לי לנזק חמור עוד יותר ולשלפוחיות נוראיות. בצשך כ-20 דקות הזרמתי מים על הפנים שלי עד שהבנתי כי עליי לנסוע מיד למיון". האישה סיפרה כי זו לא הפעם הראשונה שהיא מבצעת את הטריק הזה, אלא שכבר במשך שלוש שנים היא נעזרת בו. "ביצעתי את כל ההנחיות כמו תמיד וזה אף פעם לא קרה".

למרותש עשתה זאת מספר פעמים, הפעם הזו הייתה קטלנית (צילום: רשתות חברתיות)
למרותש עשתה זאת מספר פעמים, הפעם הזו הייתה קטלנית (צילום: רשתות חברתיות)

למרבה המזל, באשיר התאוששה אך היא "שבעה מביצים" לכל החיים בעקבות התקרית. "חלק מהעוקבים שלי שנחשפו לתמונות של הנזק שנגרם לי בעור הפנים, היו בטוחים שמדובר בפילטר. אבל לא. פשוט אל תעשו את זה בבית", סיכמה. בישול ביצים במיקרוגל מבלי להסיר את הקליפה עלול להיות מסוכן במיוחד, מכיוון שקליפת הביצה עמידה בחום.