בחודש שעבר, פורסם בערוצי חדשות רבים במצרים כי אם לילד בן חמש בלבד, רצחה את בנה והשמועות היו אז, שהיא בישלה את גופתו ואכלה חלקים ממנה כתוצאה מהפרעה ממנה היא סובלת.

עם זאת, התפתחויות חדשות בפרשה גילו אחרת, ואישרו כי האם אינה סובלת ממחלת נפש כלשהי, כפי שסברו תחילה. פרטים חדשים על הפשע הנתעב שהתרחש בכפר אבו שלבי במדינה בחודש שעבר נחשפו כאשר הנאשמת, חנה מוחמד חסן, טענה בחקירתה כי רצחה את בנה היחיד בכוונה תחילה, וזאת מתוך חשש שהגירושין מבעלה ירחיקו את בן החמש ממנה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

רצחה את בנה וכעת נחשפו פרטים מזעזעים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
רצחה את בנה וכעת נחשפו פרטים מזעזעים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

בנוסף, התברר כי חסן התעקשה להרחיק את בנה מחבריו ומבני המשפחה, כך התברר בחקירתה, אך הסיבה טרם נחשפה. כדי להרוג אותו, היא הכתה בראשו בעוצמה מספר פעמים באמצעות מקל שהיה בביתם עד שאיבד את הכרתו ומת. כמו כן, מבדיקות שנערכו לנאשמת, הוכח כי היא לא הייתה תחת השפעה של חומרים נרקוטיים כלשהם, וכי תרופות שאותרו בביתה לא השפיעו על בריאותה הנפשית.

לאחר בדיקה פסיכיאטרית, הוכח כי חסן כשירה לעמוד לדין מאחר והייתה מודעת למעשיה ואף תכננה אותם מראש. אתמול (שני), הורה התובע הציבורי, חמאדה אלסאווי, להפנות את הנאשמת להליך פלילי כדי להאשים אותה בעבירות המיוחסות לה וביניהן רצח בכוונה תחילה של בנה בן החמש.