גבר בשנות ה-60 לחייו, חי לצד גופתה של אימו במשך שש שנים, אותה שמר בביתו כדי שיוכל להמשיך וליהנות מכספי הפנסיה שלה. לאחר שמקופת החולים בה היא חברה ניסו ליצור עימה קשר אך ללא הצלחה, עלו על המקרה הנורא.

בן ה-60 האלמוני עבד כבנקאי ואימו, הלגה מריה הנגבארת', התגוררה עמו במשך השנים. הוא סיפר לשכניו כי היא חזרה לגרמניה, ארץ הולדתה, ובמשך שש שנים, הוא השתמש בלמעלה מ-150,000 דולר מכספי הפנסיה שלה תוך שהוא חי חיי שגרה לצד גופתה.

בית סוהר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בית סוהר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

ניסיונות הרשויות ליצור קשר עם הלגה עלו בתוהו, ופניות הועברו למשרד הרווחה במדינה, מאחר והאישה לא הגיעה למרפאה במשך שנים, אפילו בתקופת פרוץ נגיף הקורונה. החשדות הלכו וגברו והמשטרה החליטה לערוך פשיטה על ביתו של בנה בוונטו, איטליה, שם הם גילו את גופתה בתוך שקית גופות סגורה ברוכסן, מונחת על המיטה אותה חלקה עם בנה בן ה-60 כשעוד הייתה בחיים.

הסגיר את עצמו למשטרה המקומית (צילום: Shutterstock)
הסגיר את עצמו למשטרה המקומית (צילום: Shutterstock)

בנה של הלגה לא נכח בבית בעת הפשיטה, אך הסגיר את עצמו מאוחר יותר למשטרה. כעת, התובעים מטעם המדינה הורו להעביר את גופת המנוחה לנתיחה שלאחר המוות, וזאת כדי להבין מה גרם למותה ומתי. החוקרים ינסו לברר כיצד הצליח הבן להגיש תביעות על הפנסיה של אימו המתה במהלך שש השנים האחרונות.