עם רוחב של לא יותר משני מטרים ו-12 קומות, בניין בעל צורה ייחודית באחד ממחוזות מצרים עורר מחלוקת ברשתות החברתיות במהלך הימים האחרונים. גולשים רבים תהו האם מדובר במבנה שאכן קיים במקום כלשהו בעולם, או שאולי התמונות כלל לא אמיתיות.

צילומים של הבניין הממוקם בכיכר שהביה, הכיכר המפורסמת ביותר בנפת דמיאטה, מצרים, זכו להפוך לוויראליים ברחבי האינטרנט מאחר והבניין המתועד תואר כ"מסך LCD" בשל רוחבו הצר במיוחד. תמונה שצולמה מזווית מסוימת, העלתה שאלות לגבי פנים הבניין ומדוע העיצוב הארכיטקטוני נבנה בצורה זו.

התברר כי הבניין אינו מאוכלס על ידי משפחות, שכן מדובר במבנה מנהלי בלבד הנחשב לאחר מהמבנים הייחודיים באזור, כך אמר הישאם שעבן, שומר הרכוש, ל-Al-Arabiya.net. הוא ציין כי שטחי הדירות נעים בין 60 ל-80 מ"ר וכי בכל קומה שש דירות. שעבן הסביר כי הבניין נבנה בשנים 2011-2012 וייחס את הסיבה למידותיו המשונות של הבניין, כשלדבריו, המטרה הייתה להרחיקו עד כמה שאפשר, מתחנת הדלק הצמודה לו כדי לשמור עם ביטחונו.

האם זה המבנה הצר בעולם? (צילום: מתוך פייסבוק)
האם זה המבנה הצר בעולם? (צילום: מתוך פייסבוק)

גולשים רבים התבדחו על צורתו של המבנה, כשהיו גם כמה שהיו בטוחים שהתמונות אינן אמיתיות וכי מדובר בעבודת פוטושופ, אך מבדיקה קצרה בגוגל מפות - הבניין אמיתי לגמרי.