מסעדה שנפתחה בפילדלפיה, פנסילבניה, ארה"ב, לפני מספר שבועות, הציעה בתפריט המבורגרים המתומחרים בסכום עתק ולא פחות ולא יותר - 700 דולר. 

המנה המוגשת במסעדת Drury Beer Garden ומכונה Gold Standard, עשויה מבשר וואגיו A5, קוויאר, קמהין, לובסטר פלמביד עם קוניאק לואי ה-13, דפי זהב 24 קראט וגבינת צ'דר אירית מיושנת. הצי'פס הנלווה שמגיע לצד ההמבורגר, מוזלף בדבש נדיר המופק מצוף עץ מנוקה שמקורו בניו זילנד.

הדבש עצמו, יכול להגיע למחיר לא כל כך מתוק בסך של 816 דולר לצנצנת. המנה היקרה מכילה אונקיה של קוניאק לואי ה-13 מיושן כ-40 שנה ומיוצר בכמות מוגבלת על ידי רמי מרטין, כשבקבוק של 750 מ"ל נמכר בכ-4,100 דולר, לפי פרובס. "המבורגרים הם אחד ממוצרי המזון הנמכרים והאהובים ביותר ברחבי העולם", אמר ג'ורג' ציוריס, הבעלים של מסעדת DGB. "אנו נרגשים לספר ללקוחות שלנו כמה אפשרויות יצירתיות וטעימות עם התפריט החדש שלנו".

למרות שמחירו לא עולה על ההמבורגר היקר בעולם, שנמכר ב-5,964 דולר, גולשי הטוויטר לא היו בעד הקציצה היקרה. "זה יותר מדמי השכירות החודשיים שלי", כתב גולש אחד. מלבד המבורגר נוסף שנמכר במסעדה ב-85 דולר, מחירם של המבורגרים אחרים של DGB נע בין 19 ל-23 דולר.