החיפושים אחר גופתה של מדלן מקאן באדמת פורטוגל נמשכים ללא הפוגה. כעת, על פי המידע העדכני ביותר, המשטרה תערוך חיפושים בשני מקומות נוספים העשויים להיות קשורים לחשוד המרכזי בפרשה - כריסטיאן ברונקר בן ה-45 מגרמניה. 

לפי הפרטים העדכניים, המשטרה חוקרת יותר מ-8,000 תמונות של החשוד, וביום חמישי שעבר נמסר כי הצוותים מחפשים אחר אקדח ומצלמת וידאו שעשויים להיות שייכים לברונקר. כמו כן, ניתנה הוראה לעצור כעת את החקירה, אך באותו המעמד נמסר כי ישנם עוד שני אתרים נוספים שעשויים לשפוך אור על הפרשה, והוחלט כי לעת עתה, החיפושים יימשכו. מי שחשף את הפרטים הללו היה חברו לשעבר של החשוד המרכזי, שסיפר כי ברונקר ביקר באזור "כמה ימים" לאחר היעלמותה של מקאן.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מימין, ברונקר, החשוד העיקרי בהיעלמותה של מקאן (צילום: מתוך פייסבוק)
מימין, ברונקר, החשוד העיקרי בהיעלמותה של מקאן (צילום: מתוך פייסבוק)

אחד מבין שני האתרים, נמצא באזור שסביב פראיה דה לוז, שם נעלמה מדלן מקאן ב-3 במאי של שנת 2007 כשהייתה כמעט בת ארבע. מקור אמר לכלי התקשורת הבריטי The Sun, כי המשטרה מנתחת אלפי תמונות: "קצינים גרמניים עברו על יותר מ-8,000 תמונות השייכות לכריסטיאן ברונקר. העבודה הפורנזית הובילה אותם לברגם, אך יש עוד כמה מקומות שעוררו את חשדותיהם מהצילומים".

החיפושים אחר מדלן מקאן (צילום: REUTERS/Rafael Marchante)
החיפושים אחר מדלן מקאן (צילום: REUTERS/Rafael Marchante)

המשטרה בודקת כעת את הממצאים בניסיון להבין מדוע צילם החשוד את האזור, אך עד כה לא ידוע אם החיפושים נשאו פרי. כמו כן, לא ידוע האם יימצא פרט כלשהו במבצעים הבאים, אך הצוותים יפעלו על פי "רמזים מסוימים", כך לדברי התובע הציבורי של העיר בראונשווינג, גרמניה.