מצלמות מעקב ברחובות ניו דלהי, הודו, תיעדו פשע מתועב כאשר צעיר התנפל על נערה צעירה ברחוב באמצעות סכין ותקף אותה קשות - והוסיף לוודא הריגה.

התיעוד הקשה לצפייה התפשט כמו אש בשדה קוצים ברשתות החברתיות בהודו, בו צולם הצעיר דוקר את הנערה למעלה מ-20 פעמים ולאחר מכן מרוצץ את גולגלתה באמצעות סלע - אותו השליך בעוצמה על ראשה שוב ושוב עד שנמלט מהמקום. כעבור מספר שניות, הוא נראה חוזר על מסלולו ומשליך את הסלע על ראשה פעמים נוספות, כשבמקביל נראים אנשים מתבוננים בנעשה אך ממשיכים לדרכם. כשהמשטרה המקומית הגיעה למקום האירוע, הם איתרו את הקורבן ללא רוח חיים כשסכין בגופה.

***תיעוד קשה לצפייה**

אתר החדשות "India Times", דיווח כי החשוד במעשים הוא בן 20, בעוד שנערה בת 16 בלבד. התיעוד גרם לזעם בקרב הציבור ההודי, מכיוון שמספר תושבים נראו עוברים בסמוך לפושע בזמן ביצוע המעשים - מבלי שאף אחד ניסה להציל את הצעירה. בנוסף, פורסם כי מניעיו של הפושע אינם ידועים.

דקר את הנערה עשרות פעמים ורוצץ את גולגלתה (צילום: מתוך טוויטר)
דקר את הנערה עשרות פעמים ורוצץ את גולגלתה (צילום: מתוך טוויטר)

בתגובה לתקרית המזעזעת, יו"ר ועדת הנשים של דלהי, סוואטי מליוואל, אמרה שהבירה הפכה למסוכנת עבור נשים ונערות: "ילדה בת 16 נדקרה עשרות פעמים וגולגלתה רוצצה בעוצמה ואיש לא עשה דבר כדי למנוע זאת. מישהו יכול היה להציל אותה אך כולם התעלמו". מליוואל פנתה לממשלה במטרה לקיים פגישת חירום יחד עם כל נציגי המוסדות והגורמים האחראיים לדון בנושא זה.