גבר מזועזע טען כי תפס על חם את אשתו מקיימת יחסי מין עם אביו בזכות ה"בייבי מוניטור" של בתו - מעין מצלמת אבטחה המונחת במיטתו של התינוק ועוקבת אחר תנועותיו ונשימותיו, ומחוברת באופן אלחוטי אל מכשיר הנייד של ההורה.

דקלן פולר בן ה-22, התחתן עם סטפני בת ה-22 גם היא, ושניהם הביאו לעולם את בתם ווילו, כיום בת שנתיים. בחודש ספטמבר האחרון, הזוג הזמין את אביו של פולר, דארן בן ה-44, לעבור ולהתגורר עמם בביתם בבריטניה לאחר שבביתו נערכו עבודות שיפוצים. בן ה-22 טען כי יצא ליום עבודה שגרתי עד שבשעה מסוימת, החליט לבדוק את המוניטור של התינוקת דרך הסמארטפון שלו. באופן בלתי צפוי, פולר גילה כי במקום לראות את בתו במוניטור - הופיעו מול עיניו אשתו ואביו מקיימים יחסי מין - לא פחות ולא יותר - על מיטתם של הזוג.

הבן סיפר בראיון ל-The Sun כי החשיפה למעשה הבגידה גרמה לו "לאבד את הראש", שכן הוא הודה: "אם לא הייתי בן אדם שפוי עם ראש על הכתפיים, אני חושב שזה היה מסתיים באסון". עוד הוא אמר: "זה חולני. איך אבא שלי יכול היה לעשות לי את זה? זה פשוט לא נורמלי".

כאשר התעמת עם השניים, סטפני ודארן הכחישו בתוקף את הרומן ביניהם. במקום זאת, לדבריהם הם בסך הכל "צפו יחד ב'משפחת סימפסון' בחדר השינה". פולר, שלא היה מרוצה מההסברים, נפרד מבת זוגו עוד באותו היום - וזו כבר פצחה ברומן עם החם. "לא בגדתי בדקלן", התעקשה הרעייה. "דארן ואני התחלנו לצאת שבוע בערך אחרי שבעלי עזב אותי".

בטוויסט מדהים, סטפני נמצאת כעת בהריון עם תאומים מאביו של פולר. לעומת זאת, בן ה-22 שדבק בגרסתו ולא מוכן היה לסלוח, אמר: "אני מרחם על התינוקות. הם נכנסים למשפחה מאוד מעורבת". הוא ציין כי ווילו תהיה גם אחותם למחצה וגם אחיינית לתאומים שצפויים להיוולד בקרוב. "אני מרגיש נבגד אבל אני מעדיף לחיות בלעדיהם", סיכם.