דיוויד אדמישטיין, מייסד ויועץ לענייני כספים ב-ext Phase Financial Planning, שיתף פרטים מעניינים שלדבריו אנשים צריכים לדעת, במידה והם מעוניינים לחיות אורח חיים של עשירים. האיש, מתמחה בסיוע "לאנשי מקצוע בתאגידים באמצע שנות ה-50 ותחילת שנות ה-60 לחייהם", כדי שיוכלו לצבור הון ולצאת לפנסיה בתחושת ביטחון.

אדמישטיין אמר ל-GOBankingRates, כי מדובר בשלוש עצות בלבד שיש לעקוב אחריהן כדי להבטיח עושר בהמשך החיים: לקנות מניות ואגרות חוב, להגדיל את כוח ההשתכרות ולשמור על הבריאות.

שלושה טיפים שיסייעו לכם להתעשר (צילום: אינג'אימג')
שלושה טיפים שיסייעו לכם להתעשר (צילום: אינג'אימג')

מניות ואג"ח

"המפתח הראשון לאנשים שרוצים להיות עשירים הוא שיהיה להם בסיס פיננסי איתן - ורכישת מניות ואגרות חוב, היא דרך טובה לעשות זאת. מניות הן נכסים מניבים שבמשך תקופות זמן ארוכות מנצחות את האינפלציה ומסייעות להגדיל את העושר", הסביר היועץ. "אגרות חוב יכולות גם לספק הכנסה מריבית ודיבידנד, ובנוסף, רכישה של אלה לבניית תיק נכסים, תועיל בטווח הארוך על ידי מתן תזרים מזומנים במהלך הפרישה".

השקיעו בעבודתכם

אדמישטיין ייעץ לאנשים לקחת את עבודתם ברצינות רבה ולהשקיע, וזאת כדי להבטיח שהם מהווים "נכס" עבור מקום העבודה שלהם. ביצוע של אחת מהתוכניות הללו, לא רק יגדיל את מערך המיומנות שלכם, אלא גם יגדיל את הערך ואת ההשתכרות שלכם - מה שככל הנראה יוביל לעלייה בהכנסה שלכם.

בריאות חשובה לא פחות (צילום: אינגאימג')
בריאות חשובה לא פחות (צילום: אינגאימג')

השקיעו בבריאות וברווחה

המפתח השלישי הוא אחד כזה שרוב האנשים נוטים להתעלם ממנו. היועץ אמר: "זה הכרחי להשקיע בעצמכם. מלבד אימוני כושר, למדו לבשל, לאכול בריא ולהשתתף בפעילויות ותחביבים פעילים". הוא סיכם כי להיות עשיר זה לא בהכרח הסכומים בהם אתם מחזיקים בחשבון הבנק, אלא לחיות חיים טובים ולשמור על הבריאות.

"הבריאות היא מה שיסייע לכם לחיות זמן רב יותר וליהנות מאיכות חיים טובה יותר", אמר אדמישטיין. "זה גם ימנע בעיות רפואיות בעתיד שהטיפול בהן עלול לעלות לא מעט כסף. פחות חשבונות רפואיים פתוחים, פירושם כסף שיהיה זמין לעשות אתו את מה שאתם אוהבים".