ילד שהוכרז כנעדר, נמצא מת בתוך מכונת כביסה לאחר, שלכאורה, עבר עינויים על ידי דודו, "מעריץ של הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר". הפרטים שהתגלו בחקירה היו מצמררים והותירו את החוקרים בהלם.

גריי מונדרו בן הארבע, שיחק עם בני דודיו בביתם שבמנילה, בירת הפיליפינים, אך נעלם לפתע ביום שישי אחר הצהריים. דודו בן ה-15, פטריק סוקנג, השגיח על הפעוט באותו הזמן אך הכחיש כל קשר להיעלמותו. המשפחה המודאגת דיווחה למשטרה על העידרותו של הילד ופרסמה את תמונתו ברחבי האינטרנט.

מימין, גריי מונדרו בן הארבע, משמאל, פטריק סוקנג שהודה במעשים (צילום: מתוך פייסבוק)
מימין, גריי מונדרו בן הארבע, משמאל, פטריק סוקנג שהודה במעשים (צילום: מתוך פייסבוק)

יומיים לאחר מכן, אימו של סוקנג שמה לב כי ריח צחנה מגיע מחדרו של בנה בן ה-15, ובניסיון להבין מה מקורו, הוא פתחה את מכונת הכביסה שלא הייתה בשימוש והייתה מכוסה בבד ובספרים שנערמו מעליה. כשפתחה את דלת המכונה, היא נחרדה לגלות את גופתו של מונדרו הנעדר בפנים.

האם המזועזעת דיווחה על הגילוי המחריד להוריו של בן הארבע ואלה הזעיקו את המשטרה שעצרה את סוקנג וחקרה אותו בחשד לרצח ולהתעללות בילדים. מאוחר יותר הוא נשלח ללשכת הרווחה והפיתוח של העירייה, שם הוחלט כי בשל גילו, ההליכים המשפטיים בגינו יוקפאו עד שימלאו לו 18 שנים.

בחדרו אותרו סטיקרים של צלבי קרס נאציים (צילום: מתוך פייסבוק)
בחדרו אותרו סטיקרים של צלבי קרס נאציים (צילום: מתוך פייסבוק)

רס"ר בכיר במשטרה המקומית, מרסיטו טוראון, אמר: "בטלפון הנייד של החשוד נמצאו תמונות של הקטין כשהוא מחוסר הכרה ושוכב בתוך דלי לאחר שעבר התעללות, כשבחדרו איתרנו סטיקרים ופוסטרים של צלבי קרס נאציים". בנוסף, בתקשורת המקומית דווח כי הצילומים המחרידים נשמרו בקבוצת צ'אט תחת השם "ג'פרי דאהמר". דאהמר היה רוצח סדרתי ועבריין מין אמריקאי, שרצח וביתר את גופותיהם של 17 גברים מ-1978 ועד 1991.

אלוף משנה במשטרה, חיימה בנטוב, מפקד משטרת לאס פינאס, אמר לתקשורת המקומית: "על סמך הראיות שבידינו, גילינו כי החשוד אהב לצפות ב'דהאמר' - סרט זר הכולל רציחות ועבירות מין. הוא הודה במעשים ובזמן מעצרו הוא התלווה אל השוטרים ולא הביע כל התנגדות".