גבר מנאשוויל, טנסי, ארה"ב, אכל רק ארוחות של רשת הג'אנק פוד העולמית מקדונלד'ס - בבוקר, בצהריים ובערב - במשך מאה ימים. כעת, הוא מתפאר בירידה המשמעותית שלו במשקל בסיומה של הדיאטה יוצאת הדופן שהחלה בחודש פברואר השנה.

קווין מגיניס טען כי הוא ירד ממשקל של 107 ק"ג ל-81 ק"ג - הבדל עצום של 26 ק"ג - על ידי היצמדות לצ'יפס והמבורגרים של רשת המזון המהיר. האיש בן ה-57 הפך לסנסציה ויראלית כשהחל לתעד את המסע שלו לירידה במשקל ב-21 בפברואר.

התחייב לאכול רק במקדונלד'ס במשך 100 ימים  (צילום: מתוך טיקטוק)
התחייב לאכול רק במקדונלד'ס במשך 100 ימים (צילום: מתוך טיקטוק)

הוא הסביר כי חלק מסוד ההצלחה שלו היה לאכול רק מחצית מהארוחה שסופקה לו ליום, ולשתות אך ורק מים ולא סודה. בנוסף, הוא לא צרך אלכוהול או חטיפים במהלך 100 הימים. "בגלל שאכלתי כל כך מעט, הייתי רעב כל הזמן עד הארוחה הבאה. אך כל הרעיון היה להפסיק להשמיץ סוגי מאכלים מסוימים. כל מה שצריך לעשות הוא להתמקד בגודל הארוחה", אמר מגיניס ל-New York Post.

בן ה-57 סיפר כי גם מדדי בדיקות הדם שלו השתפרו פלאים: "אולי בגלל שסבלתי מטרום סוכרת בעבר, עד למדדים התקינים שיש לי עכשיו". הוא העלה לא מעט סרטונים לרשת החברתית TikTok, שם פתח חשבון במיוחד בו הוא תיעד את המסע והסביר כי הוא עושה זאת כדי להיות בריא למען משפחתו.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מגיניס, משמאל, בחודש פברואר ומימין, כעת (צילום: מתוך פייסבוק)
מגיניס, משמאל, בחודש פברואר ומימין, כעת (צילום: מתוך פייסבוק)

נכון להיום, מגיניס השיל ממשקלו 26 קילוגרמים, וכעת אשתו החלה גם היא בדיאטת מקדונלד'ס, כשהיא ביום ה-40 מתוך 100, כך נמסר בראיון ל-Fox news ביום חמישי (אתמול).