סיפור הבגידה המשונה שלפניכם, עורר מחלוקת שמסרבת להסתיים בבית המשפט לענייני משפחה בצפון הארץ. מדובר בזוג שנישא לפני 16 שנים והביא לעולם שלושה ילדים. שניהם משכילים ועובדים במשרות בכירות ובעלות חשיבות גבוהה במיוחד, היא מתחום הכלכלה והוא מתחום המחקר.

המקצועות של השניים מובאים כאן כדי להבין את כמה גדול האבסורד. האישה מגוללת בפני עורכי הדין שרין ואורן סולן סיפור הזוי וכמעט בלתי נתפס. "לפני ארבע שנים, ניהל הבעל קשר רומנטי מחוץ לנישואים. הרומן נחשף במקרה ואז התברר כי הוא הכניס את המאהבת שלו להריון והיא מתכוונת להביא את הילד לעולם. הבעל הבהיר למאהבת כי הוא לא מתכוון לחיות איתה וכי הוא לא יעזוב את אשתו למענה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הכניס להריון את המאהבת והכחיש, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
הכניס להריון את המאהבת והכחיש, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

בשלב מסוים אחרי שהילד נולד, המאהבת פנתה לבית המשפט לענייני משפחה ותבעה מזונות. אשתו של הגבר הבוגדני, שקיבלה את בעלה אל חיקה למרות שחשף בפניה את העובדה כי ניהל רומן, החליטה לנהל עימו את המאבק המשפטי מול הפילגש - אך רק לאחר שהבעל נשבע כי הילד שנולד אינו שלו. לאחר הליך משפטי ארוך ומפרך, התברר כי הבעל הוא אביו הביולוגי של הילד, והתוצאה: האיש חויב בתשלום דמי מזונות ובכיסוי הוצאות המשפט. עוה"ד סולן טענה: "האישה קיבלה מצגי שווא שגרמו לה להיענות לבקשה להצטרף למאבק ולשלם יחד עם בעלה את המזונות".

"עשיתי טעות ואני רוצה את כספי בחזרה", אמרה בת הזוג הנבגדת. "הוא גם בגד, גם הביא ילד וגם עשק אותי כדי לממן את הבגידה". עוד היא הוסיפה: "בהתחלה הוא טען כי הילד לא שלו וזו למעשה הסיבה שהסכמתי לתמוך בו. בדיקת האבהות שנעשתה במסגרת ההליך המשפטי הוכיחה כי הוא שקרן. עשיתי טעות שלא עזבתי אותו אחרי שהודה בבגידה".

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)

האישה מבקשת כעת מבית המשפט לחייב את בעלה להחזיר לה את חלקה בתשלום המזונות ולזכות אותה בהוצאות המשפט ששולמו מכיסה כתוצאה ממעשיו השפלים של בן זוגה. הבעל טוען: "זה היה מאבק משותף שלנו וההוצאה היא מחשבון הבנק המשותף". עורכת הדין סולן תטען כי הבעל רקם מזימה ועליו לשאת בהוצאות הכספיות.