חשוד בשוד תועד במצלמות אבטחה במעגל סגור, כשהוא עוטה קופסת קרטון לראשי בזמן, שלכאורה, הוא גונב מכשירים סלולריים מחנות טלפונים. אך באופן לא חכם במיוחד, הוא הסיר לרגע את ה"מסכה" מעל ראשו - שניות שהספיקו כדי ללכוד אותו.

בעל החנות Irepair Tech הממוקמת בגני מיאמי, שיתף את הסרטון של הפריצה המשונה שאירעה בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר ביום שבת (שלשום), עם ערוץ התקשורת האמריקאי NBC 6. בתיעוד, ניתן לראות את החשוד האנונימי מנפץ את זכוכית חלון הראווה שבחנות ואוסף את המכשירים מתוכה, תוך שהוא מנסה להסתיר את פניו באמצעות קופסת הקרטון, אך הוא הסיר לזמן קצר את הכיסוי מעל ראשו בזמן שהוא מחטט בין הסחורות. 

הבעלים סיפר: "האיש גנב 19 מכשירי אייפון ו-8,000 דולר במזומן". עוד הוא הוסיף כי לאחר שראה את פניו של החשוד, הוא שאל את העוברים והשבים בסביבת החנות האם הם מכירים אותו וביקש מהם לפנות אליו במידה ויפגשו בו.

הטעות שהובילה ללכידתו של החשוד בגניבה (צילום: מתוך יוטיוב)
הטעות שהובילה ללכידתו של החשוד בגניבה (צילום: מתוך יוטיוב)

בסופו של דבר הגנב, לכאורה, נמצא ממש בסמוך לבית העסק כשהוא יושב עם חבריו בחנות משקאות סמוכה, מה שהוביל למעצרו על ידי משטרת מיאמי גרדנס מאוחר יותר באותו היום, כך דיווח ה-outlet. הרשויות טרם פרסמו את שמו של החשוד או מידע נוסף בדבר השוד.