ג'סיקה דלואץ', יצרה קשר עם רופא הילדים של בתה בת השנתיים לאחר שהבחינה בגוף מוזר באוזנה של הפעוטה. היא סיפרה ברשת החברתית TikTok כי לפני כחודש בזמן המקלחת, היא גילתה לכלוך משונה בתעלת האוזן של בתה אך הייתה בטוחה כי הילדה "דחפה לשם אוכל", כך אמרה ל-People. לאחר שיצרה קשר עם הרופא, הוא הציע לה לגשת לבדיקה.

כשהשתיים הגיעו למרפאת הילדים, בדק הרופא את אוזנה של בת השנתיים - ומה שהוא מצא בפנים היה מחריד. באופן מפתיע למדי, הוא שלף החוצה שתי קרציות בגדלים שונים, מה שהותיר את האם בפה פעור. "לא היה לי מושג שזו יכולה להיות קרציה עד שהרופא הוציא אותן מהאוזן של בתי", אמרה.

מה שהיה נראה כלכלוך באוזן, התברר כפרט מזעזע (צילום: מתוך טיקטוק)
מה שהיה נראה כלכלוך באוזן, התברר כפרט מזעזע (צילום: מתוך טיקטוק)

היא הסבירה כי הפעוטה שיחקה בחצר הבית יום קודם לכן וכי ככל הנראה הקרציות הגיעו מפרט כלשהו שהבת באה עמו במגע. "אני שמחה שזה הסתיים כך ושהיא לא סובלת מתופעות לוואי כלשהן", סיפרה האם ל-People. היא שיתפה את התקרית שלה בסרטון TikTok במטרה להעלות את המודעות אצל הורים אחרים: "אחרי השיתוף שלי, היו כמה אנשים שסיפרו לי על חוויות דומות, על קרציות שהגיעו לילדיהם דרך חיות המחמד ואף הותירו אחריהן עקיצות מטרידות. מסתבר שזה קורה יותר ממה שחשבתי".

קרציות בשני גדלים שונים הוצאו מאוזנה של בת השנתיים (צילום: מתוך טיקטוק)
קרציות בשני גדלים שונים הוצאו מאוזנה של בת השנתיים (צילום: מתוך טיקטוק)

כדי להימנע מקרציות, מומלץ שלא לשהות באזורים מיוערים, לכסח דשא גבוה במידת האפשר ולבדוק היטב את פריטי הלבוש, הציוד וחיות המחמד לאחר בילוי בטבע.