לטענתה של אישה בשנות ה-70 לחייה, הגיל הוא רק מספר. לדבריה, כל אחד יכול, בכל גיל, לקחת את עצמו בידיים ולשנות את אורח חייו מקצה לקצה. כך היא עשתה זאת.

יוזפינה מוסטריו, חשפה את סוד הצלחתה - והוא כולל שינה מוקדמת וקריאה בתנ"ך. לאחר שהחליטה לעשות שינוי משמעותי בחייה בגיל 59, בראש הרשימה היא הציבה לעצמה שעת שינה קבועה. בת ה-76, תושבת פלורידה וילידת ונצואלה שבדרום אמריקה, טענה כי התחביבים שלה שמרו עליה צעירה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

יוזפינה מוסטריו, החלה בגיל 59 וכך היא נראית בגיל 76 (צילום: מתוך טיקטוק)
יוזפינה מוסטריו, החלה בגיל 59 וכך היא נראית בגיל 76 (צילום: מתוך טיקטוק)

@josefinamonasterio1

♬ original sound - Josefina Monasterio

"ניתן להאט את תהליך ההזדקנות על ידי טיפול בנפש, בגוף וברוח", אמרה מוסטריו ל-NBC. לדבריה, היא מקפידה על אורח חיים "פשוט במיוחד" עם שילוב של קריאה, אכילה, הרפיה ושמירה על הבריאות. שעת שינה ושעת התעוררות מוקדמות - הן הכלי המכריע עבור בת ה-76 כשלדבריה, תפילת הבוקר היא הדבר הראשון בסדר היום שלה.

בשיחה עם "אאוטלט" היא הסבירה: "אני שומרת על אורח חיים פשוט. אני לא שותה אלכוהול או מעשנת, אני משתדלת שלא להיות לחוצה, אני צורכת תזונה מאוזנת ועד השעה 20:00 האורות כבים". לדבריה, היא מתעוררת בשעה שלוש לפנות בוקר, קוראת את התפילה הנוצרית שלה ועד השעה 4:30 היא כבר יוצאת לריצת הבוקר - שלושה קילומטרים בקצב מהיר, ושלושה נוספים בריצה.

מתעוררת ב-3:00 ויוצאת לריצה ב-4:30 (צילום: מתוך טיקטוק)
מתעוררת ב-3:00 ויוצאת לריצה ב-4:30 (צילום: מתוך טיקטוק)

מוסטריו סיכמה: "אנו חייבים להילחם באמונה שמרמזת שככל שאנו מתבגרים, מצבנו מחמיר. אני רוצה שאחרים יהיו מודעים לכך שגם הם יכולים להרגיש צעירים ובריאים, ללא קשר לגילם. לגיל הכרונולוגי אין שם קשר לגיל הביולוגי".