סקר חדש קבע: כל כמה זמן נוטים הישראלים לנקות את הרכב?

לשמור על הרכב נקי ברמה היומיומית זו משימה לא פשוטה: הדבר גוזל לא מעט זמן ומאמץ. סקר חדש חושף את הרגלי ניקוי הרכב של הישראלים: כ- 60% נוהגים לשטוף את הרכב שלהם בעצמם, לרוב בתדירות של לפחות פעם בחודש

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
כל כמה זמן מנקים הישראלים את הרכב?
כל כמה זמן מנקים הישראלים את הרכב? | צילום: אינג'אימג'
3
גלריה
שטיפת רכב
שטיפת רכב | צילום: אינג'אימג'

לשמור על הרכב נקי ומסודר ברמה היומיומית זו משימה לא פשוטה: הדבר גוזל לא מעט זמן ומאמץ. ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל מבית קימברלי קלארק ישראל, מרחיב בימים אלה את תחום פעילותו ונכנס לראשונה לתחום עולם ניקיון וטיפוח הרכב. המותג משיק את סדרת "ניקול CAR " שמציעה עזרי ניקיון וטיפוח ייעודיים לרכב וכוללת 6 מוצרים שפותחו במיוחד לניקיון יומיומי קל וזמין של הרכב שלכם מבחוץ ומבפנים.

כ-60% מעדיפים לנקות את הרכב בעצמם
כ-60% מעדיפים לנקות את הרכב בעצמם | צילום: אינג'אימג'

במחקר שביצענו גילינו שישראלים רבים נוהגים לנקות את הרכב שלהם בעצמם ומחפשים פתרונות ייעודים למשימה הלא פשוטה הזו ,לצורך כך בחרנו להשיק  סדרת מוצרים ייעודיים לניקיון וטיפוח הרכב, כאשר הסדרה כוללת מוצרים לניקוי הפנימי ולניקוי החיצוני של הרכב, כמו מטליות לחות לניקוי פנימי, מטליות לניקוי והברקת חלונות ומראות, מטליות "ג'ילדה" לניקוי והברקת הרכב, שקיות אשפה לרכב ועוד. אנחנו מזהים שוק פוטנציאלי רחב היות וישראל היא מהמובילות בעולם באחזקת רכב פרטי ובטוחים שמוצרי הסדרה יקלו על שמירת הרכב נקי ויאפשרו חווית נסיעה נעימה", הסבירה ענת בללי, מנהלת השיווק של ניקול.

תגיות:
רכב
/
סקר
/
ניקיון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף