אנו אלריק, שטען בעבר כי הוא "נוסע בזמן משנת 2671", העריך כי בעתיד הורים יוכלו לשנות את הגנטיקה של ילדיהם - וזאת עד סוף שנת 2023. הוא מפרסם תחזיות ואזהרות רבות בחשבון ה-TikTok שלו תחת השם @theradianttimetraveller, שם הוא צבר למעלה מ-26,000 עוקבים.

הוא דיווח בעבר כי לכדור הארץ ישנו כוכב לכת "תאום", על ביקורם של חייזרים ועל קיומם של פורטלים המובילים לממדים אחרים. אבל כעת, "הנוסע בזמן" טען כי ההורים נמצאים במרחק של חודשים ספורים מהיכולת לבחור את הגנים עבור ילדיהם. אלריק כתב: "אלו האירועים שיקרו בשנת 2023".

נוכל להנדס גנטית את ילדינו העתידיים (צילום: מתוך טיקטוק)
נוכל להנדס גנטית את ילדינו העתידיים (צילום: מתוך טיקטוק)

"22 בנובמבר: הנדסה גנטית תתאפשר סוף סוף לציבור, יוכלו להביא ילדים לעולם בהתאמה אישית. הדבר יאפשר לכם להסיר כל מוטציה גנטית והפרעות, ותוכלו לגרום לילדכם להיראות בדיוק כמו שאתם רוצים".

גולשי הרשת החברתית נותרו חלוקים בדעותיהם - כמו תמיד - לגבי תחזיותיו של המפרסם, והם פנו לתגובות כדי להתווכח על האם הדבר בכלל אפשרי. "במקום לתת תחזיות חדשות בכל פעם, תעלה סרטון שמסביר על נבואות שהתגשמו", כתב לו גולש אחד. שני הגיב: "אני חושב שחלק מזה כבר אפשרי, על השבחת זרע שמעת?". שלישי הוסיף: "זו לא חכמה לנבא תופעה שכבר כמעט וקיימת".