דוד ג'רוש עבד תקופה ארוכה כקצין שהתמחה בניתוח תופעות חריגות ובלתי מוסברות לפני שחשף את כל מה שהוא יודע. הוא טען כי משרד ההגנה האמריקני, פקידים ממשלתיים ורשויות הפנטגון מצאו חלקים של ספינות או כלי רכב "ממקור שאינו אנושי ושככל הנראה היו שייכים לחייזרים". 

הוא האשים את הרשויות בהעלמת מידע זה מהקונגרס האמריקני "באופן בלתי חוקי". בנוסף, הוא חשף כי הוטלו עליו סנקציות כאשר מסר את המידע החסוי לקונגרס והוסיף כי עזב את שירות הביון באפריל אשתקד אחרי 14 שנות ותק, כך דיווח אתר החדשות האמריקאי Debrief. ג'רוש הגיש תלונה בטענה כי הוא חי תחת איום תמידי מאז חשף את המידע המסווג.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ספינות או כלי רכב ''ממקור שאינו אנושי ושככל הנראה היו שייכים לחייזרים'' (צילום: אינג'אימג')
ספינות או כלי רכב ''ממקור שאינו אנושי ושככל הנראה היו שייכים לחייזרים'' (צילום: אינג'אימג')

בינתיים, ג'ונתן גריי, פקיד המודיעין האמריקאי הנוכחי במרכז הלאומי למודיעין אוויר וחלל, המנתח תופעות בלתי מוסברות, אישר את קיומם של "חומרים חוץ-ארציים" כשאמר: "אנחנו לא לבד". ראוי לציין כי משרד ההגנה האמריקאי (הפנטגון) פרסם בשנת 2021 דו"ח על "עצמים מעופפים" או תופעות חלל מוזרות, ואישר כי הוא תיעד למעלה מ-140 מקרים שטרם נמצא להם הסבר.

המידע פורסם לאחר שצילומים משונים של חפצים בחלל דלפו, בעוד שטייסי חיל הים אישרו כי הבחינו מספר פעמים בכלי רכב ועצמים מעופפים מול חופי ארה"ב. בתורה, סוכנות החלל האמריקאית נאס"א, בדקה את ההשערות במשך שנים ואף ערכה מספר מחקרים בנושא, אך טרם הצליחה למצוא תשובה מספקת.