בתקרית שזעזעה את אקוודור, אנשים שהשתתפו בהלוויה שמעו לפתע את הנפטרת משתעלת מתוך ארון הקבורה - יום לאחר שנקבע מותה, כך חשף בנה של האישה שתוארה על ידי המקומיים בתקשורת "זו שחזרה מהמוות".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בלה מונטויה בת ה-76, תועדה בסרטון שפורסם שלשום ברשת החברתית טוויטר, כשהיא שוכבת בארון קבורה פתוח מוקפת בבני משפחתה - כשהיא נושמת בכבדות. בנה, גילבר בלבראן, אמר בקליפ נוסף שפורסם על ידי כלי התקשורת המקומיים כי אימו הכתה את צדי הארון בידה השמאלית "וכך הבנו שהיא בעצם בחיים".

"אמי מונשמת כעת ומצבה יציב. הרופאים ניסו לתקשר עימה והיא לחצה את ידו של אחד מהם", סיפר הבן לעיתון המקומי "אל אוניברסו". מותה של מונטויה נקבע ביום שישי בבית חולים ציבורי בעיר מגוריה, עיר החוף פאפאהויו בדרום מערב המדינה. לפי משרד הבריאות המקומי, בת ה-76 אושפזה מחשש לשבץ מוחי ו"סבלה מדום לב ונשימה מבלי להגיב לניסיונות ההחייאה. לאחר מכן, קבע הרופא התורן את מותה". המשרד הוסיף כי המקרה ייחקר לעומק ותיערך ביקורת רפואית שתקבע את האחריות לתעודת הפטירה השגויה".

בלבראן, בנה של האישה, סיכם: "אני לאט לאט מתאושש ממה שקרה. כעת כל מה שאני מבקש זה שאימא שלי תרגיש טוב יותר. אני רוצה אותה בחיים ולידי".