צילומים מזעזעים תפסו את הרגע המבעית שבו אדם נותר בייסורים כשחרק הטיל ביצים - אשר הפכו לרימות - באוזנו תוך כדי שישן מוקדם יותר החודש. הוא סבל מכאבים עזים ונאלץ לעבור הליך כירורגי להסרתן.

ולדמיר דקנטי בן ה-50 התעורר מכאבי תופת וגילה כי זבוב הטיל ביצים באוזנו, מה שגרם לאזור להתמלא רימות - זחל הזבוב - והוא נזקק לטיפול רפואי כדי להסיר אותן. הוא פנה למרפאת חירום מקומית ב-4 ביוני בברזיל, שם הוענק לו טיפול רפואי דחוף, כך על פי הדיווחים.

ולדמיר דקנטי, נאלץ לעבור ניתוח (צילום: מתוך פייסבוק)
ולדמיר דקנטי, נאלץ לעבור ניתוח (צילום: מתוך פייסבוק)

לאחר מכן, הופנה דקנטי לבית החולים העירוני של קויאבה (HMC), אך לא אושפז מאחר ולא נמצא בגופו כל חשש לזיהום. אשתו סיפרה לתקשורת המקומית: "יצאו לו המון זחלים מהאוזן, זה היה מחזה נורא והוא סבל מכאבים". לאחר מכן, דווח כי ניתנו לו תרופות דרך הווריד והוא עבר שטיפת אוזניים ושוחרר לביתו.

לאחר התייעצות עם מומחה, התברר כי הזבוב הטיל ביצים באוזנו של האיש, אשר בקעו לאחר מכן בתעלת האוזן וכעת הוא נזקק לניתוח יקר. אשתו הוסיפה: "זו הזנחה של הרשויות הרפואיות. הוא לא יכול להסתמך על שירותי הבריאות הציבוריים שיסייעו לו. הוא מרגיש שהחרק אוכל אותו בחיים". הלשכה לבריאות הציבור של קויאבה, ברזיל, דיווחה מאז כי דקנטי שוהה כעת בבית החולים וכי כבר עבר הליך להסרת הזחלים.