אישה מוויסקונסין, ארה"ב, טענה כי היא מתה ממכת חום אך "קמה לתחייה שלוש דקות לאחר שליבה הפסיק לפעום". הרופאים הצליחו להציל אותה מהמוות, אך לא מהתופעות שמלוות אותה עד היום.

ג'ייד - שלא חשפה את שם משפחתה - פנתה לרשת החברתית TikTok וחלקה עם עוקביה פרטים על החוויה החוץ גופית שעברה בטענה ש"הכל היה נראה שחור". לדבריה, המקרה אירע בשנת 2011 כשהיא נאבקה בחום הבלתי נסבל בעיר הולדתה גרין ביי. "הכל קרה תוך כמה רגעים אבל זה הרגיש הרבה יותר, תקפה אותי תחושת בחילה שפגעה בי כמו סלעים", אמרה בת ה-36 ל-Jam Press לאחר שסרטון ה-TikTok שלה הפך לוויראלי.

ג'ייד, מתה למשך שלוש דקות (צילום: מתוך טיקטוק)
ג'ייד, מתה למשך שלוש דקות (צילום: מתוך טיקטוק)

"הרגשתי שהראש שלי מתנפח ושהגוף שלי מתכווץ", המשיכה וטענה כי התמוטטה על הספה בסלון הבית של אחד מחבריה. "ואז הכל נהיה שחור וזה היה הרגע שבו הבנתי שאני עומדת למות". חברים שהיו עימה באותה בעת הזעיקו אמבולנס וג'ייד הובהלה לבית החולים המקומי, שם היא עברה החייאה באמצעות דפיברילטור. רגעים בודדים אחרי שהרופאים זיהו כי לבה הפסיק לפעום למשך שלוש דקות.

האישה חשפה כי היא סובלת מתסמונת וולף-פרקינסון-וויט ותסמונת טכיקרדיה יציבה, אשר שתיהן גורמות להפרעות ולקצב לב מוגבר. לעתים קרובות היא מרגישה שהיא עומדת להקיא "את איבריה הפנימיים" והיא עלולה לחוות רעד ועילפון. ג'ייד מאמינה כי הקיץ החם החמיר את התסמינים מהם היא סובלת, מה שבסופו של דבר הוביל למכת החום הקטלנית.

ליבה של ג'ייד חדל מלפעום למשך שלוש דקות (צילום: אינג'אימג')
ליבה של ג'ייד חדל מלפעום למשך שלוש דקות (צילום: אינג'אימג')

בעוד שבת ה-36 "ראתה שחור" במהלך שלוש הדקות בהן לא הייתה בחיים, היא טענה כי מאז היא חווה "חוויות חריגות" שגורמות לה להאמין בחיים שלאחר המוות. "קרו לי לא מעט דברים משונים מאז התקרית, לדוגמה אני שומעת לפעמים קולות או רואה דברים שלא קיימים" סיפרה. "לפעמים אלה לחישות או דמויות מעורפלות כהות, והתחלתי להקליט ולתעד את מה שקורה אצלי בבית כי הייתי בטוחה שאני מאבדת את דעתי. כעת אני מאמינה שאלו סימנים לכך שיש חיים לאחר המוות", סיכמה.