במתיחה הזויה ומפתיעה, גבר מבלגיה החליט ללמד את משפחתו ואהוביו שיעור בלתי נשכח לחיים - ובחר לעשות זאת באמצעות זיוף מותו. הוא טען כי הקרובים אליו כבר לא מייחסים לו חשיבות וכי הגיע הזמן להזכיר להם שהוא קיים.

דיויד בארטן בן ה-45, ערך הלוויה מבוימת לכבוד "מותו", ותיעד את המתיחה המתוחכמת ברשת החברתית TikTok. בטקס המזויף שהתקיים בסמוך לעיר לייז' בסוף השבוע שעבר, השתתפו עשרות חברים ובני משפחה שבורי לב, לבושים בבגדים שחורים, וכולם תועדו ממתינים לגופתו המתה של בארטן שהובאה לקבורה במסוק.

@el.tiktokeur2 Tu nous as eu on t aime mon ami on est content que tu es parmis nous ❤️❤️#pourtoii #fyp #fypシ @Ragnar_le_fou ♬ son original - Thomas faut

כשכלי התעופה הגיע למקום והחל בנחיתה, פרצו הסובבים בבכי תוך שהם מעכלים כי בן ה-45 כבר לא איתם. פתאום, באופן מפתיע, הופיע ה"מת" כשהוא חי לגמרי - בעודו מברך את האבלים באומרו: "שלום לכולם, ברוכים הבאים להלוויה שלי", כך פרסם עיתון ה"טיימס". חבריו ובני משפחתו קפאו במקום ולא האמינו למראה עיניהם.

בארטן הוסיף מול הקהל פעור הפה: "לא פעם כאב לי כשהמשפחה שלי הפנתה לי גב. אני אף פעם לא מוזמן לשום מקום, אם זה לארוחות צהריים או ערב, אירועים חברתיים, אף אחד לא רואה אותי". הוא הוסיף: "הרגשתי כל כך לא מוערך וזו הסיבה שעשיתי לכם את זה. רציתי לתת לכם שיעור לחיים, להראות לכם שאתם לא צריכים לחכות שמישהו ימות כדי לזכור שהוא היה קיים". מאוחר יותר, אישר בן ה-45 כי קרוביו משתדלים לשמור עימו על קשר מאז המתיחה. הוא סיכם: "אין לי ספק שהצלחתי ללמד אותם דבר או שניים".