לורי וג'ורג' שאפל בני ה-61 - התאומים הסיאמיים המבוגרים ביותר בעולם מפנסילבניה, ארה"ב - עדיין שואפים לקיים חיים בנפרד וזאת למרות שהם חולקים 30% מרקמת המוח, האונה הקדמית ורקמות דם שלהם. לאחרונה הם החלו להזדהות כיחידים ולקיים מערכות יחסים.

התאומים נולדו כאחיות וניתנו להן השמות לורי ודורי, אך בשנת 2007, דורי החלה להזדהות כזכר וכיום היא ידועה בשם ג'ורג'. כעת, השניים הם התאומים המחוברים החד-מיניים הראשונים שהזדהו כמגדרים שונים. לורי דיברה כל חייה על רצונה להכיר בן זוג ולהביא עמו ילדים, ובנוסף, היא איבדה את בתוליה בגיל 23. ג'ורג' יוצא ללא ברירה לדייטים עם אחותו, אך משתדל לתת לה פרטיות ברגעיה האינטימיים עם בני הזוג.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

האחות סיפרה: "ג'ורג' היה מביא אתו ספר לקריאה בדייטים שלי או שומע מוזיקה באוזניות. אני לא מבינה למה להיות תאומים סיאמיים צריך לעצור אותי מלאהוב ולהיות נאהבת? אני רוצה אהבה ולהרגיש כמו אישה". לורי הייתה מאורסת בשנת 2006, אך ארבעה חודשים לפני החתונה, ארוסה נהרג בתאונת דרכים טרגית והיא נותרה עם לב שבור אך לא ויתרה על החלום.

כשהשניים נולדו, הרופאים הודיעו כי ג'ורג' סובל מבעיה ברגליים וכי אינו מסוגל ללכת. מאוחר יותר, בית המשפט החליט שהוריהם אינם יכולים לטפל בתאומים כראוי והם הועברו למוסד טיפולי בו רוב המטופלים סבלו ממוגבלות נפשית חמורה - וזאת למרות שאף אחד מהם לא סובל ממוגבלות כזו. כשהגיעו לגיל 21, הם פנו למאבק משפטי מול המוסד כדי שלורי תוכל ללמוד במכללה למזכירות וההליך הסתיים בהצלחה.

בגיל 21 היא החלה לעבוד בחדר כביסה בבית חולים בזמן שג'ורג' היה קורא או מאזין למוזיקה. לורי משמשת גם כרגליו של ג'ורג' שמתנייד יחד איתה כשהוא יושב על כיסא עם גלגלים. "כשנולדנו, הרופאים לא האמינו שנגיע לגיל 30 אבל הוכחנו שהם טועים", אמרה. השניים המפורסמים הופיעו במספר תוכניות אירוח ואף השתתפו בדרמת הטלוויזיה האמריקאית Nip/Tuck.