מדענים מאוסטרליה עוסקים כעת בקריאה ובניתוח מסרים ואותות שקיבלו מהחלל החיצון, ולטענתם, הם מאמינים כי מדובר ככל הנראה בהודעות שנשלחות על ידי חוצנים החיים על כוכבי לכת אחרים ומנסים לתקשר עם בני האדם.

על פי מידע שפורסם בעיתון הבריטי The Mirror, החוקרים אבחנו כי האותות הגיעו מחוץ לכדור הארץ, מה שעשוי להצביע על "חייזרים שחיים בעולם אחר ומנסים ליצור קשר עם כוכב הלכת שלנו". על פי הדו"ח, נכתב כי "עצם בלתי מזוהה שלח מסרים לעולמנו". המדענים מאמינים כי ייתכן שאלו עדויות לייצור שהוגדר כ"בלתי מזוהה" הנמצא כ-4,000 שנות אור מאתנו. אסטרונומים אמרו כי הגוף המסתורי ששולח את אותות הרדיו החוזרים על עצמם כל 18 דקות, "אינם דומים לשום דבר שנראה בעבר בחלל".

מי מנסה ליצור קשר עם כדור הארץ? (צילום: רויטרס)
מי מנסה ליצור קשר עם כדור הארץ? (צילום: רויטרס)

תצפיות שהוצבו על ידי המדענים הוכיחו כי "האובייקט המסתורי" משחרר פרץ ענק של אנרגיה שלוש פעמים בשעה. האסטרופיזיקאית, ד"ר נטשה הארלי-ווקר, אמרה שאותות אלו עשויים להוות אינדיקציה לחיים מחוץ לכדור הארץ ועשויים להיות פריצת דרך חשובה בתחום זה.

לדבריה, היא שאלה את עצמה: "האם זהו הרגע שבו אנחנו סוף סוף מגלים שהאמת נמצאת בחוץ?". היא הוסיפה כי היא ניתחה את הנתונים וחשדה בתחילה שהאותות היו בסך הכל הפרעה, אך לאחר 18 דקות של תצפית זו "המקור המשיך לחזור על עצמו באותה תדירות ומאותו המקום בדיוק". לטענתה של ד"ר הארלי-ווקר, המדענים ימשיכו לחקור את התופעה.