תוכן מטריד: הדלפות מבית המשפט בפאקוס, נפת שרקיה שבמצרים, בעניינה של האישה שהואשמה ברצח בנה באחת הפרשיות המחרידות שידע העולם - החלו להתפרסם.

הנאשמת טענה במהלך דיון בעניינה אתמול (שבת) בבית הדין הפלילי של זגאציג, כי היא הייתה נתונה להשפעות "על-טבעיות" אשר גרמו לה לבצע את הפשע המזעזע. היא הוסיפה כי אחד מהשייח'ים בעירה הבטיח לה כי היא נשלטת על ידי ישויות על-טבעיות וכי עלייה לעשות הכל כדי להיפטר מהן.

רצחה את בנה וכעת נחשפו פרטים מזעזעים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
רצחה את בנה וכעת נחשפו פרטים מזעזעים, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

לפני 50 יום בדיוק, בערך ה-26 באפריל, אירע האירוע הנתעב כאשר חנה, עקרת בית בת 37 ביצעה את רצח בנה לאחר, שלכאורה, תכננה זאת מראש. בבית המשפט נטען כי הנאשמת אחזה בבנה בן החמש ומשכה אותו החוצה מחדרו תוך שהיא מכה אותו בראשו באמצעות מקל עץ של גרזן - אותו גייסה מראש לביצוע המעשים. הילד נפל על הקרקע תוך שהוא עדיין בהכרה מלאה, אז פנתה האם למטבח ושלפה סכין מאחת המגירות, ערפה את ראשו של הקטין, ביתרה את גופתו, בישלה את איבריו - ולאחר מכן אכלה מהם, כך לפי הודאתה בפני רשויות החקירה בתחנת פקוס.

האם הנאשמת אישרה בהודאתה כי היא חששה מהגרוש שלה וממשפחתו שירחיקו את בנה ממנה, מאחר ונפרדה ממנו בעבר והגישה נגדו תביעה. רשויות החקירה האשימו את האם ברצח בכוונה תחילה, והורו להאריך את מעצרה עד תום ההליכים.