גבר מצפון הארץ שטרם מלאו לו 40, בעל משרה בכירה, נשוי ואב לשלושה ילדים, ניהל רומן ארוך עם אישה מתחום החינוך אותה הכיר, על פי הודאתו, באתר האוהדים של מכבי חיפה. רעייתו, העוסקת במשרה בכירה גם היא, חשפה במקרה את הבגידה למרות שזה התנהל מתחת לאפה למעלה משנה, כך לפחות על פי המסמכים שבידה.

הרעייה, באמצעות עורכי הדין שרין ואורן סולן, טענה כי בעלה הודה בפניה בשלב מסוים כי הוא מנהל קשר רומנטי עם אישה אחרת, אותה הכיר באחת מקבוצות האוהדים הרשמיות של מכבי חיפה בפייסבוק. "הוא כל הזמן אמר לי שההתכתבות איתה היא בענייני ספורט, מכבי חיפה וכדורגל", כך סיפרה לעורכי הדין. לדבריה, רק אחרי שחשפה תיעוד של הזמנה בבתי מלון בארץ, טיסות משותפות לחו"ל ולא מעט הוצאות על מתנות, היא הטיחה בפניו את העובדות.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אוהדי מכבי חיפה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: ערן לוף)
אוהדי מכבי חיפה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: ערן לוף)

עו"ד סולן שיגרה מכתב ובו היא דורשת מהבעל לשלם לאשתו את מלוא הכתובה. בתגובה, טען האיש להגנתו כי כלל לא בגד באשתו אך לא אהב את אורח החיים שניהלה כש"הימרה על לא מעט כספים דרך האינטרנט". בתגובה להאשמות, לקחה רעייתו את שלושת ילדיהם ועזבה את דירתם לבית הוריה. "לא אתן שהוא יכפיש את שמי ויפגע בילדנו. הדברים האלה חסרי בסיס. ההכרות שלו עם אותה אישה, עובדת בבית ספר ונשואה בעצמה, היא ארוכה והוא אף הודה בכך שהכיר אותה דרך אתר האוהדים של מכבי חיפה", הסבירה.

עיתון מעריב במבצע חדש למצטרפים חדשים: לחצו כאן 

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)

בנוסף, היא הדגישה כי לא מדובר במעידה חד פעמית. הקשר בין הבעל לבין האישה הנשואה הוא "אירוע מתמשך" שלא טרחו להכחישו. שני בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך, במקרה והמהלך הנדרש על פי חוק לא יצלח, האישה כבר הבינה כי תצטרך לנהל מאבק על הכתובה, מזונות ועל הרכוש המשותף, שלדבריה הוא רב וגדול למרות שעל חלקו לא ידעה כלל עד שהחלה לחשוד בבגידה ואספה את כל הנתונים הנדרשים להוכחת טענותיה.