קול פרוצ'סקה הגיע למשקל המקסימלי בשנת 2021, אז שקל 268 ק"ג. בן ה-39 מדרום קרוליינה, ארה"ב, סבל כל חייו מאכילת יתר אך למרבה המזל, הוא הצליח להשיל קילוגרמים רבים ממשקלו בדרך טבעית וללא כל התערבות כירורגית. אך כעת, הוא "כלוא" בתוך גוף מכוסה בעור עודף.

"ירדתי יותר מ-160 ק"ג, אני מקפיד על שגרת אימונים ובניתי שרירים. אבל כשאני מוריד את החולצה, אני עדיין רואה את כל הקילוגרמים העודפים שהשלתי", הסביר פרוצ'סקה וטען כי הוא נאלץ לדחוס את בטנו הרפויה לתוך מכנסיו. לדבריו, הוא צרך בעבר כ-5,000 קלוריות ביום באמצעות צ'יפס, המבורגרים, פיצות שלמות ושתייה ממותקת.

בזמן תהליך הירידה במשקל (צילום: רשתות חברתיות)
בזמן תהליך הירידה במשקל (צילום: רשתות חברתיות)

פעילות גופנית לא עלתה בדעתו והוא נמנע במשך שנים מבילויים בחוף הים או בבריכה, ובנוסף, האשים את חוסר המוטיבציה שלו בסיומה של מערכת יחסים בת שבע שנים  - למרות כל מאמציו לשמור על בת הזוג קרוב אליו. "תמיד הייתי נראה מאושר כלפי חוץ אבל הייתי אדם די בודד", הסביר פרוצ'סקה. "כשאתה מגיע למימדים כאלה, אתה מעדיף שלא ללכת לשום מקום כדי שלא תצטרך לדאוג אם תתאים לגודל הכיסא או אם תעבור בפתח או שלא".

בן ה-39 החל את מסעו לירידה במשקל כשהיה צועד מספר רחובות בלבד ביום, ובסופו של דבר החל להגביל את צריכת המתוקים והמלוחים. הוא החל לשתות מים בלבד, אכל יותר חלבון וכיום הוא צועד 10,000 צעדים בכל יום "לא משנה מה", וזאת בנוסף להרמת משקולות בחדר כושר. "קמתי בוקר אחד והחלטתי שזהו, שאני רוצה שינוי בחיים" סיפר. אך כעת, הוא מתמודד עם המכשול הבא: עודפי עור.

***קשה לצפייה**

נזקק לחמישה ניתוחים לפחות כדי להיפטר מהעור הרפוי (צילום: רשתות חברתיות)
נזקק לחמישה ניתוחים לפחות כדי להיפטר מהעור הרפוי (צילום: רשתות חברתיות)

לאחר שנפגש עם מנתחים פלסטיים מקליפורניה, הם הציעו לו כי יתמקדו בפלג גופו העליון והסבירו לו כי הוא צפוי לעבור חמישה ניתוחים לכל הפחות בשנים הקרובות. למרות שהוא לא הצליח להעריך את תג המחיר הסופי, הוא החל לגייס כספים עבור ההליכים באתר GoFundMe. נכון ליום שישי, הוא גייס למעלה מ-38,000 דולר כשהיעד שלו בסך של 60,000 דולר.

לדבריו, הוא מעוניין שאחרים הסובלים מדימוי עצמי נמוך ומהשמנה, ידעו כי השינוי נמצא בידיים שלהם: "אני רוצה לעורר כמה שיותר אנשים שידעו שאפשר להילחם במלחמה הזו. אני רוצה שייראו כמה רחוק הגעתי ופשוט יאמצו את זה. אף פעם לא מאוחר מדי", סיכם פרוצ'סקה.