למרות שרוב האנשים מודעים לכך שיש לאחסן לחם במקור קריר וחשוך, זה עדיין יכול להיות בעייתי מאחר והטמפרטורה עולה. גם אם יש לכם קופסת פח המיועדת במיוחד לכיכר לחם - ייתכן והיא לא יעילה במיוחד בעונה הנוכחית, אך זה לא אומר שאין לכך פתרון. מומחית התזונה בריג'יט ברנדל, הסבירה כי אחסון מוצר המזון בכלי קרמיקה או חרס יגרום לו להחזיק מעמד זמן רב יותר.

הסיבה לכך היא שכלים מחומרים אלה מאפשרים זרימת אוויר בקלות, מה שמסייע למנוע מהעובש להשתלט ולהתפשט, כך לפי ה-Express.co.uk. בנוסף, ניתן לשמור את הלחם גם במקרר כשמזג האוויר מתחמם, ויש אפילו מי שמקפיא אותו. למרות ששיטות אלו עשויות לשמור על הטריות לאורך זמן, ייתכן שזו לא השיטה הטובה ביותר - במידה ואתם רוצים לשמור על טעמו.

איך אתם מאחסנים את הלחם? (צילום: אינג'אימג')
איך אתם מאחסנים את הלחם? (צילום: אינג'אימג')

ברנדל הסבירה כי חשוב להוציא את הלחם משקית הניילון בה הוא מגיע, מאחר והלחות נכלאת בתוכה והדבר מוביל לעובש. "למרות שהשקית אמורה לשמור על טריות הלחם, כשחם במיוחד - נוצר מצב הפוך", אמרה. עם זאת, גם שקיות נייר אינן מועילות מכיוון שהן גורמות ללחם להתייבש מהר יותר.

אז במה כדאי להשתמש?

המומחית המליצה לאחסן את מוצר המזון הבסיסי כשחלקו החתוך כלפי מטה ועדיף בקירור, כדי לשמור על הטריות במהלך חודשי הקיץ החמים.

כך תאריכו את חיי הלחם (צילום: אינג'אימג')
כך תאריכו את חיי הלחם (צילום: אינג'אימג')