אישה בת 22 ממישיגן, ארה"ב, טענה כי היא ירדה 18 ק"ג תוך ארבעה חודשים בלבד למרות שאכלה ברשת המזון המהיר מקדונלד'ס כמעט בכל יום. לדבריה, הדיאטה שלה די פשוטה אך לא מעט אנשים שפטו אותה על הדרך שעשתה.

דרה וסקז פרסמה ברשתות החברתיות סרטון תחת השם @dreavazquez, בו הציגה את תוצאות מסע הירידה במשקל שלה: "גירעון קלורי הוא הדרך", הסבירה. היא שקלה 111 ק"ג בשנת 2018 - וכיום היא שוקלת 63 ק"ג לאחר שהשילה קרוב למחצית ממשקל גופה. הקליפ שלה עורר עניין רב ברשת החברתית TikTok, שם היא סיפרה כי היו לא מעט שלא הסכימו עם הדרך שלה אך היו גם כאלה שדווקא כן.

המשיכה לאכול במקדונלד'ס (צילום: מתוך טיקטוק)
המשיכה לאכול במקדונלד'ס (צילום: מתוך טיקטוק)

"אנשים מיהרו להסיק מסקנות ולהגיד שאני לא בריאה בגלל שאכלתי מקדונלד'ס בכל יום. אבל מה שסייע לי לרדת במשקל בצורה זו, היה הזמינות של רשתות המזון המהיר. הן נמצאות בכל מקום, התפריט מכיל מגוון אפשרויות ותמיד אפשר לבצע שינויים במנה. ירדתי 45 ק"ג בשנה בזכות הדרך הזו, אז אין לאחרים את הזכות לשפוט אותי", אמרה וסקז.

היא הוסיפה: "אני מודעת לעובדה שלא מדובר בתהליך הכי בריא, אני רק אומרת שאנחנו לא חייבים להיות אומללים בתהליכי ירידה במשקל. עדיין ניתן לצרוך מזון מהיר מדי פעם אלא אם תוצאות בדיקות הדם שלכם במצב רע במיוחד. הנתונים משתנים מאדם לאדם ואני בטוחה שיהיו כמה אנשים שיעדיפו לעשות את הדיאטה הזו מאשר כל דיאטה מתעללת אחרת".

הגיעה לתוצאות הרצויות למרות הביקורת הקשה והשיפוטיות (צילום: מתוך טיקטוק)
הגיעה לתוצאות הרצויות למרות הביקורת הקשה והשיפוטיות (צילום: מתוך טיקטוק)

עוד אמרה בת ה-22: "גירעון קלורי הוא בסך הכל לאכול פחות קלוריות מכמה שאנחנו שורפים ביום. אתם עדיין יכולים לעמוד ביעד הזה גם אם אתם אוכלים מזון מהיר". לדבריה, היא החליטה לעשות את השינוי הדרסטי בחייה כשהרופאים אמרו לה שהיא נמצאת במצב של טרום סוכרת, ואם לא תרד במשקל, היא תסבול לשארית חייה.

"זה היה מפחיד לשמוע כנערה שהמשקל שלי עשוי להשפיע על כל חיי. מאז שאני זוכרת את עצמי סבלתי מעודף משקל ותהליך הירידה היה קשה ומפחיד, אבל החיים קצרים וידעתי שאם לא אנסה, המצב שלי יהיה גרוע יותר", הסבירה וסיכמה כי היא מרגישה כיום "טוב יותר מתמיד".