בחודשים האחרונים הועלו לא מעט ספקולציות הנוגעות לעב"מים - ובמיוחד לאחר שנחשפו בלוני הריגול הסיניים שנחשבו תחילה אצל אנשים מסוימים לכלי ריגול חייזרי. כעת, אדם מאנגליה טען כי מצא הוכחה לכך שחייזרים מבקרים בכוכב הלכת שלנו.

ג'ון מוניר צילם ביום שני תמונות חשודות של עצם שאינו מזוהה מרחף מעל אזור כפרי בדבון, אנגליה, ולטענתו מדובר ב"חללית חייזרית". הוא הסביר ל-The Mirror: "ניצוץ של אור תפס את עיני ותוך שנייה, משהו בעל מראה מתכתי נחשף מבעד לעננים". מוניר חשף כי לאובייקט המוזר היה "שדה אור בוהק סביבו", וכי הוא הספיק ללכוד במהירות כמה תמונות במצלמת ה-Nikon P900 שברשותו.

"הייתי המום לחלוטין ממה שראיתי", המשיך האיש. "זו הייתה ללא ספק חללית עם שני חלונות מלבניים שחורים בחלק הכיפה של כלי השיט, בנוסף לארבעה פתחים שחורים בחלקו התחתון". בבדיקה מדוקדקת יותר, החפץ החשוד - שלטענתו של מוניר נסע בין העננים במהירות של 1,600 קמ"ש - יכול להידמות במעורפל לחללית מסרטי מדע בדיוני הוליוודיים.

"כל כך התרגשתי והמשכתי לעקוב אחר האזור בתקווה שאראה את כלי השיט שוב", אמר. לדבריו של האיש, תצפית זו היא "ראיה ודאית" לכך שחייזרים מבקרים בכוכב הלכת שלנו באופן שגרתי. "זה אמיתי לחלוטין. הנוכחות החייזרית היא אמיתית, אנחנו לא לבד", טען.

זו לא ה"הוכחה" הראשונה כביכול, שיצורים זרים מבקרים בכדור הארץ. צילומים של עב"מים חשודים ממשיכים להציף את האינטרנט מפעם לפעם. בעוד שיש הטוענים שחייזרים הם "אמיתיים ב-100%", פקידי נאס"א הצהירו לפני שבועות ספורים כי מתוך 800 התצפיות שנתפסו בכמעט שלושה עשורים, רק 2% עד 5% נחשבו למעשה ל"חריגות".