מחקר חדש שפורסם לאחרונה ב-Translational Andrology and Urology, מראה כי לגברים בעלי אף ארוך - יש פין גדול יותר. צוות המחקר בבית החולים האוניברסיטאי אולסן בדרום קוריאה, בדק 1,160 גברים בשנות ה-30 לחייהם ומדד את גודל האף שלהם - האורך מזווית העין ועד לקצה כל נחיר - והשווה אותו לגודל איבר מינו הלא זקוף של הנבדק.

איבר המין של רוב המשתתפים בעלי האף הארוך במחקר, היה באורך של חמישה עד עשרה סנטימטרים כשהוא אינו זקוף, והיקף של 6.35 סנטימטרים. המדענים מאמינים כי התופעה נובעת מחשיפה לרמות גבוהות יותר של טסטוסטרון - אשר ממלא תפקיד בהיווצרות הן של האף והן של איברי המין של תינוקות ברחם אימם. היקף רחב יותר של טסטוסטרון משפיע גם על היווצרות הגפיים ברחם.

גברים שיש להם אף ארוך - בעלי איבר מין גדול יותר? (צילום: אינג'אימג')
גברים שיש להם אף ארוך - בעלי איבר מין גדול יותר? (צילום: אינג'אימג')

"גודל האף הוא אינדיקטור חשוב לגודל הפין, והיקף הפין גדל במקביל לגדילת כף הרגל", אמר ד"ר סונגו הונג. "מספר מחקרים העלו כי חשיפה להורמונים בתקופה שלפני הלידה משפיעה על צמיחה של איברי הרבייה". המחקר האחרון מאשש מחקר יפני משנת 2021, אשר חשף כי לגברים עם אף באורך של ארבעה סנטימטרים, יש פין באורך עשרה סנטימטרים כשהוא לא זקוף - אבל לאלה עם אף באורך של חמישה סנטימטרים, היה את גודל הפין הממוצע באורך של יותר מ-12 סנטימטרים.

גילויים אלה מגיעים לאחר מחקר שניתח נתונים כדי לחשוף באיזו מדינה יש את גודל הפין הזקוף הממוצע הגדול ביותר, לפיו החוקרים מצאו כי גברים מאקוודור הם בעלי הפין הגדול ביותר בעולם באורך של 17.60 סנטימטרים.