סנג'ו בהגאט סבל ממה שנראה כמו נפיחות חמורה בבטנו, ובחלוף השנים זכה לכינוי "הגבר ההרה" על ידי קהילתו בנאגפור, הודו. רק כשהגיע לשנות ה-20 לחייו ועבד בחווה מדי יום כדי לפרנס את משפחתו, הבטן שלו החלה לגדול יותר ויותר. האיש, שהיה זקוק לכסף, התעלם מהנפיחות ממנה סבל, המשיך בעבודתו והשלים עם ההקנטות שספג מזרים.

אבל בשנת 1999, כשהבליטה כבר לחצה על הסרעפת שלו והקשתה עליו לנשום, הוא הובהל לבית החולים במומבאי. ד"ר אג'אי מהטה, שדאג לטיפולו של בהגאט, הניח מיד ממבט ראשון כי האיש סובל מגידול בשלב מתקדם במיוחד. הוא הופנה לניתוח דחוף אך עם זאת, כשהמנתח פתח את בטנו כדי להסיר את מה שנחשב באותם רגעים לגידול סרטני - הוא גילה במקום זאת עובר של אדם.

ראשית, הם הבחינו באיבר אחד ולאחר מכן באיבר אחר, אחר כך גם שמו לב שהממצא הוא בעל איבר מין, שיער ועוד. "היינו מזועזעים, מבולבלים ונותרנו בהלם", סיפר הרופא, שלאחר מכן אבחן את המקרה כ"סינדרום התאום הנעלם" - כשאחד מהתאומים מת במהלך ההריון ונעלם - אך זה נמצא בתוך העובר שהיה עמו ברחמה של האם.

***קשה לצפייה**

מדובר במצב נדיר מאוד - כאשר תאום אחד נולד כשהוא בתוך השני - המוערך להתרחש רק באחת מכל 500,000 לידות. על פי הדיווחים, עובד החווה סירב להתייחס למקרה ומאז הוא ניסה להמשיך בחייו לאחר שחזר לעבודתו, ככל הנראה ללא פגע.