למוסיקאי ההולנדי ג'ונתן ג'ייקוב מאייר, יש ילדים כמעט בכל פינה בעולם. על פי החשד, לפחות 80 מהם חיים בגרמניה, 35 בבלגיה, ארבעה בארגנטינה, שניים באוסטרליה וככל הנראה למעלה מ-375 בהולנד. בית המשפט האזרחי בהאג קבע כי מאייר אינו יכול למסור עוד דגימות לכל בנק זרע בעולם, ובמידה ויעשה זאת שוב הוא ייקנס ב-85,000 ליש"ט. אך לפי ה"דיילי מייל", האב ההולנדי ממשיך לתרום את זרעו למרפאות פוריות.

יו"ר קרן דונורקינד, טייס ואן דר מיר, אמר כי מאייר הפך לאב ללפחות 550 ילדים דרך 13 מרפאות פוריות ברחבי העולם. מאוחר יותר התברר כי בנוסף, הוא מציע תרומות בודדות באתרי המדיות החברתיות כשהוא פונה לנשים המעוניינות להרות, כך הסביר דר מיר. "אנחנו נוקטים בפעולות נגד האיש הזה מאחר והממשלה הלאומית לא עושה דבר. יש לו טווח חשיפה עולמי דרך האינטרנט והוא עושה עסקים עם בנקי זרע בינלאומיים גדולים", אמר היו"ר.

ג'ייקוב מאייר, הפך לאב ל-550 ילדים (צילום: מתוך פייסבוק)
ג'ייקוב מאייר, הפך לאב ל-550 ילדים (צילום: מתוך פייסבוק)

מספר גדול של נשים שילדו את ילדיו הדומים של מאייר פתחו קבוצת תמיכה מקוונת, בין השאר בתקווה שיצליחו למנוע מהילדים שלהן להכיר בעתיד באופן רומנטי ולהיקלע לגילוי עריות בשוגג. למעלה מ-150 אימהות הצטרפו לקבוצת התמיכה בפייסבוק שנקראה Donorkind 102 JJM.

ואן דר מיר, שכתורם זרע בעצמו הפך לאב ל-18 ילדים, אמר לתקשורת הגרמנית: "מה שמאייר עושה הוא חוסר אחריות. לפי פסק הדין יש לו כבר 550 ילדים ואני חושש שהוא רוצה לקבוע שיא ושהוא הפך לאב ל-1,000 ילדים כיום". בתגובה להאשמות, התורם הסדרתי אמר כי כעת הוא מציע את זרעו רק לנשים שכבר יש להן ילד ממנו ומעוניינות להרות פעם נוספת.

מוקדם יותר החודש, הוא סייע לאישה הולנדית להרות, ולדבריו, השבוע הוא יטוס לסרביה ואיטליה כדי לבקר את האימהות של כמה מילדיו. בנק הזרע של קריוס מכר את דגימות הזרע של מאייר תמורת 1,100 ליש"ט כל אחת, אם כי ההולנדי טען שהוא נותן את תרומותיו בחינם. הוא אמר לתקשורת הגרמנית: "אני לא דורש מהנשים דבר. לפעמים אני מקבל 64 פאונד, כרטיס טיסה או פריט כלשהו כמו מצלמה במתנה". בנוסף, הוא הסביר לעיתונאים כי הוא רוצה להקים משפחה משלו ולהביא חמישה ילדים לעולם, וכשנשאל מדוע, הוא ענה: "אני רוצה לעשות משהו משמעותי עם החיים שלי".