גבר כפה על אשתו פנטזיה מינית במשך שנים בכך שסימם אותה והזמין עשרות גברים לאנוס אותה כשהיא מחוסרת הכרה. הפושע, שזוהה על ידי הרשויות בצרפת כדומיניק P - יצר קשר עם אותם הגברים דרך אתר אינטרנט בדארקנט בשם “Without Her Knowing” - בו משתמשים חלקו פנטזיות מעוותות על ביצוע מעשים מיניים בנשים מחוסרות הכרה.

על פי ההערכות, דומיניק החדיר כמויות גדולות של חומר הרגעה מסוג לוריבן לאוכל של אשתו, מה שגרם לה לערפול ולאובדן הכרה. הקורבן שזוהתה רק בשם פרנסואז, האמינה כי עשרות מקרי האונס התרחשו בין השנים 2011 ל-2020 והייתה בטוחה שמדובר בסך הכל בחלומות מוזרים.

כדורים (צילום: אינג'אימג')
כדורים (צילום: אינג'אימג')

התובעים טענו כי האישה בשנות ה-60 לחייה, התמוטטה כשגילתה את האמת, לאחר שרופא הנשים אישר כי היא נשאית של מספר מחלות מין וכי היא סובלת מסיבוכים גניקולוגיים כתוצאה מהתקיפות. הבעל עודד, לכאורה, את הגברים המעורבים שלא להשתמש בקונדומים במהלך ביצוע המעשים.

חלק מהגברים המעורבים בפרשה הנם נשואים, עובדי מדינה, אחים בבית חולים, עיתונאי, חברי מועצה ועובדי אמבולנס. עד כה זוהו באופן סופי כ-50 מהמשתתפים במעשה המחריד. כמה מהם טעו כי לא היה להם מושג שהאישה מעורבת בפנטזיה, בעוד שאחר אף התעקש כי לא עשה שום דבר רע, כשאמר בחקירתו: "זו אשתו, הוא עושה איתה מה שהוא אוהב".

כלא (צילום: ingimage ASAP)
כלא (צילום: ingimage ASAP)

הבעל מוכר למשטרה הצרפתית, והתברר כי היה מעורב בעבר בעבירות מין נוספות. המשטרה ערכה חיפוש במכשיר הנייד ובמחשבו האישי של האיש ומצאה עדויות מצולמות לתקיפות השפלות שספגה אשתו. על פי הדיווחים, פרנסואז מתגרשת כעת מדומיניק - בעלה מזה 40 שנה - בעוד שזה אמר לבית המשפט שהיא הייתה "אהבתו הראשונה ואהבת חייו היחידה".