בחור אומלל קנה מנעול לפני כשמונה חודשים, אותו נטה לענוד מעת לעת על איבר מינו כשהוא וחברתו - חובבי יחסי שליטה - "השתעשעו" בחדר המיטות בעוד שהמפתח נמצא בידיה. מאז הפעם האחרונה שהשתמשו באביזר, נפרדו השניים זה מזו והאיש נותר כשמנעול מקיף את איבר מינו מבלי יכולת לפתוח אותו - במשך שלושה חודשים.

עד שלבסוף הצליח להשיג את המפתח שהיה אצל חברתו לשעבר, האביזר הספיק להחליד ולהינעל לחלוטין. כתוצאה מכך, הוא פנה למומחית לפירסינג וקעקועים בברצלונה בבקשה להסרתו. המקעקעת, טואטרה, שיתפה את הצילומים של התקרית ברשת החברתית TikTok, שם היא מחזיקה ב-603,000 עוקבים.

@latuertapiercer 😱Un candado ahí abajo, una llave perdida y un final felix. Tu hubieses aguantado tanto? Porque yo hubiese entrado en paníco nuclear 😂😂😂 #candado #bds #cosasquepasan #exnovio #piercing #newpiercing #barcelona #madremia ♬ original sound - LA TUERTA

בקליפ, נראה האיש עומד כשגבו למצלמה בעוד שזו מנסה לסייע לו בפתרון הבעיה ומתייעצת עם עמיתה, אלכס. תוך כדי בדיקת איבר המין, השניים הגיעו למסקנה כי המנעול חלוד - מה שהופך את הסרתו למסובכת יותר.

המנעול החלוד לאחר הסרתו (צילום: מתוך טיקטוק)
המנעול החלוד לאחר הסרתו (צילום: מתוך טיקטוק)

אלכס נשמע אומר: "התקלחת אתו, נכון? בגלל זה הוא חלוד". טואטרה הסבירה כי בסופו של דבר הם הצליחו לפתור את המנעול ולחלץ את חברו של הבחור באמצעות מכות פטיש זהירות במיוחד. אל תנסו את זה בבית.