הרשויות מארה"ב וקנדה החלו בתהליכי חקירת נסיבות היעלמות צוללת הטיטאן, שבה נהרגו חמשת נוסעיה. חלקי ההריסות אותרו בעומק של כ-3,810 מטרים מתחת למים, במרחק של מאות מטרים מהריסות אוניית הטיטאניק - לשם עשו החוקרים את דרכם.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ביום חמישי מסר משמר החופים האמריקני כי כל חמשת האנשים שהיו על כלי השיט מתו לאחר שנעלמו בעקבות "הפיצוץ הקטלני". צוללת טיטאן לא הייתה נתונה לפיצוץ שהתרחש מבפנים כלפי חוץ, אלא לכזה שהתרחש מבחוץ לבפנים עקב הלחץ התת-ימי. הקריסה התרחשה תוך אלפיות שניות - כך שסביר להניח שנוסעיה לא הספיקו להבחין בתקלה כלשהי.

מספר חשבונות ברשתות החברתיות פרסמו סרטונים המדמים מקרים הדומים לזה שאירע, לכאורה, לטיטאן במעמקי האוקיינוס. באשר לשרידיהם של הנוסעים שנספו, קפטן ג'ייסון נויבואר, החוקר הראשי של משמר החופים האמריקני, אמר כי השלטונות נמצאים בקשר עם משפחות ההרוגים, וכי הם "נוקטים בכל אמצעי אפשרי כדי למצוא שרידי אדם".

עיתון מעריב במבצע חדש למצטרפים חדשים: לחצו כאן>>>

באשר ל"טיטאן", נמסר כי "Oceangate"- החברה שהפעילה את הצוללת - ספגה ביקורת קשה על התכנון והבדיקות, וכי התעלמה מהקונצנזוס המדעי וההנדסי. הצוללת שנעלמה יצאה למסע בן שעתיים בבוקר יום ראשון שעבר, אך הקשר עימה אבד לאחר כשעה ו-45 דקות.