התזונאית האמריקאית מתי הרינגטון, פנתה לרשת החברתית TikTok כדי לשתף את עוקביה במתכון הסודי שלה, אותו היא מכנה "בוטוקס בבקבוק", וקראה לאחרים לדלג על ההזרקות ולנסות את הטיפ שלה במקום זאת.

בוטוקס, הידוע בשמו הרשמי כ"טוקסין בוטולינום", הוא סוג של חומר המוזרק לעורנו ומשמש למניעת היווצרות קמטים. ההליך הקוסמטי משתק זמנית את השריר תוך שימוש ברעלן הנקרא onobotulinumtoxinA, כך לפי Mayo Clinic. "פעם בזבזתי כל כך הרבה כסף על טיפוח העור שלי, ועד מהרה הבנתי שהעור הוא בסך הכל השתקפות של החומרים שאנו מכניסים לגופנו", הסבירה הרינגטון בקליפ שצבר למעלה מ-200 אלף צפיות. צפו:

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"בוטוקס בבקבוק", הטיפ של התזונאית האמריקאית (צילום: מתוך טיקטוק)

על מנת להכין את התערובת, התזונאית הסבירה שאתם אפילו לא זקוקים למסחטת מיצים, ובסרטון שלה היא פשוט השתמשה בבלנדר. היא התחילה בהכנסת חצי תפוח בינוני שלדבריה "מכיל 14% מהצריכה היומית המומלצת של ויטמין C. עדיף ירוק כי הוא מכיל פחות סוכר". לאחר מכן, היא הוסיפה שני יחידות סלק שאותו כינתה "מעצמה תזונתית".

"הוכח כי סלק מסייע להילחם בהזדקנות העור, מפחית פיגמנט ונלחם באקנה", טענה הרינגטון, שמיד אחר כך הוסיפה רבע כוס מיץ אלוורה שלדבריה מסייע למנוע דלקות ואפילו בעיות עור כמו פסוריאזיס ודרמטיטיס. היא הכניסה לתערובת גם מלפפון אחד וחופן של עלי נענע. "הנענע ידועה בתכונות האנטי-ויראלית והאנטי-בקטריאלית שלה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

''בוטוקס בבקבוק'' תוצרת בית (צילום: מתוך טיקטוק)
''בוטוקס בבקבוק'' תוצרת בית (צילום: מתוך טיקטוק)

לבסוף, היא הורתה למעוניינים להוסיף מיץ מחצי לימון ולסיום, שתי כוסות מים מסוננים. לאחר שטחנה את כל המרכיבים יחד, סיננה התזונאית את התערובת כדי שתהיה חלקה ונעימה לשתייה. "תחסכו את הכסף שלכם ותשתו את המשקה הזה במקום לשלם על בוטוקס", אמרה בסוף הקליפ בן הדקה. בתגובות לסרטון, משתמשים רבים במדיה החברתית כתבו לה כי הם מתכוונים לנסות זאת בעצמם.