אמן קעקועים מסילנדאק שבג'קרטה, בירת אינדונזיה שזוהה רק כ-EP, מרח את חברתו בצואה של עצמו ואילץ אותה לאכול ממנה, כך דיווחה התקשורת האינדונזית לפני מספר ימים. המעשים המזוויעים אירעו, לכאורה, לאחר שהאיש גילה כי בת הזוג בוגדת בו עם גבר אחר, וזאת לאחר ש-EP הבחין בשניים יוצאים יחד מביתם.

המשטרה המקומית חוקרת כעת את האירוע. וואהיד קי, מפקד התחנה בה הוגשה התלונה, אמר: "התקרית החלה לאחר שהחשוד ראה אדם זר בדירתם השכורה שלו ושל חברתו. הוא ניסה לרדוף אחרי האיש ולא הצליח להשיג אותו, ולאחר מכן נכנס לשירותים שבבית ועשה את צרכיו. לאחר שסיים, יצא החשוד כשהוא נושא את הפסולת ומרח אותה על פניה של בת זוגו ואילץ אותה לאכול אותה".

EP מובא בפני שופט (צילום: רשתות חברתיות)
EP מובא בפני שופט (צילום: רשתות חברתיות)

בנוסף, EP מואשם גם בכך שהיכה את חברתו במהלך אותה התקרית. קי חשף מאז מידע נוסף ביחס לאופי מערכת היחסים של בני הזוג, והוסיף: "מדבריה של הצעירה, הבנו כי בכל פעם שהייתה מבקשת ממנו כסף מזומן הוא היה נותן לה ואף הקפיד להסיע אותה לכל מקום אליו ביקשה להגיע, ומכך ניכר היה כי הם חיים באושר אך נראה שלא כך היה הדבר".

על פי ההערכות, הרומן בין בת הזוג לגבר הזר החל לאחר שזו החלה לעבוד במפעל והכירה את אותו הבחור במקום העבודה כחודש לפני התקרית. EP נעצר מאז בגין מעשיו והוא עשוי להישלח לשמונה חודשי מאסר.