גבר בן 57 שזוהה רק כ-R על ידי כלי התקשורת המקומיים בג'אוויה, אינדונזיה, הודה שהרג שבעה תינוקות לאחר שהטביע אותם באגם. הפרטים נחשפו רק לאחר שכמה עובדי עירייה ניקו את האגם מפסולת וגילו באופן מזוויע את גופותיהם של חמישה מהקורבנות.

בחקירת המשטרה, הודה R שקיים יחסי מין עם בתו הביולוגית במשך 11 שנים מאז שהייתה נערה (כיום בת 25), ולטענתו מי שאמר לו לבצע את המעשים הללו היה שמאן (מכשף שמאניזם) שהבטיח לו כי אם יעשה זאת שבע פעמים, יתעשר. לדבריו, הוא פגש את השמאן בשנת 2011 בזמן שעבד בבנייה. בתו של החשוד ילדה שבעה תינוקות במהלך התקופה בה התרחשו ההתעללויות, שכל אחד מהם נחנק למוות על ידי אביו, לפני שנקבר בסביבת האגם, כך דיווח ה-Strits Times.

מעצרו של האב החשוד במעשים (צילום: מתוך טוויטר)

בחקירה טען בן ה-57 כי השמאן אמר לו שהוא "יצטרך לקיים עימה יחסי מין שבע פעמים כדי שמשאלותיו יתגשמו". כלי התקשורת המקומיים דיווחו כי הוא עדיין לא התעשר. בתו של האיש, שזוהתה רק כ-E, היא בתו של אשתו השלישית. בראיון, אמר מפקד המשטרה המקומית, אגוס סופריאדי סיסונטו: "האם לא יכלה לעשות הרבה מאחר והחשוד איים עלייה שאם לא תשתוק - היא תירצח".

דיווחים נוספים חשפו כי האם הייתה מודעת להתעללות ואף שיתפה, לכאורה, פעולה עם האב, לאחר שסייעה לבתה ללדת בכל אחת משבע הפעמים. בתמונות שצולמו בזמן החיפושים, נראו הצוותים עורכים סריקות על צלע ההר, שם ככל הנראה נקברו היילודים. שרידיהם של שניים מהקורבנות עדיין נעדרים.