מעריצי Pornhub מווירג'יניה, ארה"ב, המעוניינים להיכנס לאתר, נתקלים כעת בהודעת וידאו קופצת באדיבות מלכת הפורנו הוותיקה שרי דוויל. "כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, נבחרי הציבור בווירג'יניה דורשים מאתנו לאמת את גילך לפני שהם מאפשרים לך לגלוש באתר שלנו", אמרה השחקנית.

"למרות שבטיחות וציות עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, ציון מספר תעודת הזהות שלך בכל פעם שאתה רוצה לבקר בפלטפורמה למבוגרים בלבד אינו הפתרון היעיל ביותר להגנה על המשתמשים שלנו, ולמעשה, הדבר עשוי לסכן את הילדים ואת הפרטיות שלכם", הסבירה דוויל.

פורנו  (צילום: אינגאימג)
פורנו (צילום: אינגאימג)

האתר דיווח כי החוק החדש של נבחרי הציבור מלא בפרצות ולא יחול באופן שווה על כל צרכני התוכן למבוגרים. עוד הוסבר כי המערכת הנוכחית שלהם מזהה את המשתמשים לפי המכשיר ממנו הם גולשים ובכך מאפשרת גישה לתכנים מוגבלים על סמך זיהוי זה".

פורנו (צילום: ingimage ASAP)
פורנו (צילום: ingimage ASAP)

"כפי שראינו במדינות אחרות, דרישת אימות גילו של הגולש פשוט מובילה אותו לאתר פורנו אחר עם הרבה פחות אמצעי בטיחות. מעט מאוד אתרים מסוגלים להשתוות לאמצעי הבטיחות שיש לנו כרגע", נמסר מהחברה.

חוק זה עבר די בקלות את בית המחוקקים של מדינת וירג'יניה ומחתם על ידי הרשויות. האתר נחסם לשימוש גם ביוטה וגם ב-Beehive באותו החודש. "המושל מחויב להגן על ילדיה של וירג'יניה מפני תכנים באינטרנט", אמר נציגה של יאנגקין.