ג'ונתן הודסון, שקל פעם 256 ק"ג, עד שיום אחד הוא קיבל החלטה לרדת במשקל. האיש בן ה-36, חשמלאי במקצועו, ירד באורח פלא כ-140 ק"ג מבלי לעבור כל ניתוח או הליך כירורגי.

הודסון, יליד דרום יורקשייר, אנגליה, נאבק במשקל גופו כל חייו וסיפר לאחרונה ל-Caters News על ילדותו כ"ילד גדול מימדים". למרות שהתרגל לחיות כאדם שמן, הוא נתקל בשנת 2020 בסרטוני כושר יומיים והיה צופה בהם במשך חודשים בעוד שאשתו - שהסבירה כי הודסון סבל ממאבק פנימי בגלל דימוי הגוף שלו - תהתה מדוע הוא צופה בקליפים אך לא עושה דבר.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by @half_theman

View this post on Instagram

A post shared by @half_theman

"כגבר, זה לא קל לבקש עזרה", הסביר בן ה-36 בראיון ל-Caters News. הוא עקב אחר מאמן הכושר פיט שואו וגילה כי מחנה אימונים בחסותו עומד להתחיל בעוד 28 ימים - הוא אזר אומץ ושלח הודעה למאמן ש"הבטיח תוצאות". הוא המשיך: "עוד לפני שבכלל התחלתי להתאמן, הרגשתי שירד ממני משקל עצום. החלטתי להיכנס לתכנית בכל הכוח ולא להסתכל אחורה".

בשבוע הראשון, הודסון השיל ממשקלו ארבעה ק"ג והתוצאות החיוביות דרבנו אותו להמשיך בכל כוחו. במהלך חייו, ירד האיש במשקלו באופן טבעי ואמו אפילו הציעה לשלם עבורו על ניתוח לקיצור קיבה אך עם זאת, הוא תמיד היה מעלה את הקילוגרמים שהשיל בחזרה. "אשתי תמיד תמכה בי מאוד, היא אף פעם לא גרמה לי להתבייש בהשמנה", אמר.

View this post on Instagram

A post shared by @half_theman

View this post on Instagram

A post shared by @half_theman

הוא הוסיף: "אני מרגיש שזה היה חלק מהגורל שלי, להיתקל במאמן הכושר הזה פתאום בגיל 36, כי מהמשפחה, מהחברים, אשתי ומכל מי שקרוב אליי הייתי מתעלם, למרות שהעירו לי לא פעם על הסכנות שעלולות לתקוף אותי". כעת, הודסון מזיע בחדר הכושר חמש פעמים בשבוע וכבר אינו מתקשה כשהוא עולה במדרגות.

בנוסף, הוא יעבור ניתוח להסרת עור עודף בחודש מרץ 2024. בעוד שהוא מצא את ההשראה שלו במאמן הכושר שואו, הוא מקווה כעת שאחרים יוכלו למצוא את מה שידרבן אותם כדי להתגבר על ההשמנה. הוא סיכם: "תסתמכו על משמעת עצמית. כל עוד יש לכם משמעת עצמית - אתם תוכלו להשיג כל דבר שרק תחלמו עליו".