גולש מסתורי ברשתות החברתיות טען כי הוא "נוסע בזמן משנת 2858" והסביר ישנם מספר אירועים עתידיים שעשויים להתרחש בקרוב. הוא משתף סרטונים עם תחזיות לעתים קרובות וצבר עד כה יותר מ-12,000 עוקבים.

המשתמש המסתורי @darknesstimetravel, פרסם לאחרונה סרטון בו הוא "חשף" רשימה של אירועים שלדבריו עומדים להתרחש כביכול בין אוגוסט לספטמבר 2023. האזהרות כוללות תגליות מדעיות כמו יקומים מקבילים, ולטענתו, גם בדבר הימצאותם של מגלודונים (מין פרהיסטורי של כריש) במעמקי האוקיינוס השקט.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תחזיותיו של ''הנוסע בזמן'' (צילום: מתוך טיקטוק)
תחזיותיו של ''הנוסע בזמן'' (צילום: מתוך טיקטוק)

ה"נוסע בזמן" כתב: "זכרו את התאריכים העיקריים הללו: 19 באוגוסט: צוות של מדענים ימצא בטעות פורטל ליקום מקביל לאחר שהם עבדו על פרויקט ממשלתי סודי שהשתבש. 26 באוגוסט: ארבעה מגלודונים יתגלו בשקע מריאנה - הנקודה העמוקה ביותר הידועה והנגישה בקרום כדור הארץ. בנוסף, יימצאו עוד מינים רבים שנכחדו".

הוא הוסיף: "22 בספטמבר: הקנטאור (יצור מיתי) הראשון נוצר בהצלחה באזור 51. מדובר בניסוי המוצלח הראשון בין בני אדם לבעלי חיים, מה שיוביל לניסויים נוספים. 30 בספטמבר: השלב הבא בניסויים הללו ישלב בין בני אדם לרובוטים. השלב השלישי יגיע מאוחר יותר".

הגולשים, שלא התרשמו מתחזיותיו של המנבא, מיהרו להגיב על הסרטון. גולש אחד כתב: "מה עישנת?", בזמן ששני הגיב: "הכל שקר". שלישי הוסיף: "אחי, צפית ביותר מדי סרטי מדע בדיוני".