משחר ההיסטוריה בני אדם וחתולים ביססו יחסי קירבה על סמך משוואה פשוטה: בני האדם יספקו מזון והחתולים, מלבד היותם יצורים אצילים הראויים לכבוד וסגידה, יטפלו במכרסמים ובחרקים שמאיימים על שלוות הבית.

עם זאת, לא כל חתול הוא צייד-על, כפי שלמד על בשרו בחור אומלל בצ'ילה, שרק ניסה להיפטר מעכבר במטבח שלו וסיים בסיטואציה ההזויה שתועדה בסרטון שרץ ברשת.

בתחילת הסרטון הבחור מצביע על העכבר ומניח את החתול הלבן על הרצפה, בציפייה שהאינסטינקטים הציידים שלו ייכנסו לפעולה. החתול המבוהל פחות התחבר לקונספט ובחר להתחבא ביחד עם העכבר.

כשהבחור המתוסכל הבין שמהחתול לא תבוא הישועה הוא החל לנסות להכות את העכבר עם מטאטא. בשלב זה החתול האומלל החליט שהספיק לו, נתלה על הדלת בניסיון לפתוח אותה ופצח בצרחות אימה משל הוא היה העכבר שנרדף מאחוריו ברגעים אלו.

התיעוד הפך ויראלי וגולשים רבים לעגו לחתלתול על פחדנותו, וציינו כי הוא מוציא שם רע לכל הציידים שמביאים לבעליהם "מתנות" בדמות ג'וקים מתים או לטאות גוססות. המדור מבקש לצאת להגנת החתול הלבן שדיבתו יצאה רעה ומקווה שלפחות זכה לפינוקים, ליטופים, חטיפים ושיר הלל או שניים אחרי החוויה הקשה.