חתונה אמורה להיות חגיגה של אהבה בין שני בני הזוג, אך מסתבר כי לפעמים אחד מבני הזוג לא מקבל את הפרטנר שלו כמו שהוא, ודורש ממנו להשתנות לקראת היום הגדול.

ב"דיילי מירור" הבריטי דווח על כלה שלקראת חתונתה דרשה מהארוס שלה להסיר את הפירסינג שעל פניו, מחשש ש"יהרוס את צילומי החתונה", וכן כי זה לא מתאים לחליפת החתן שלו, לטענתה.

הכלה הבהירה לארוס כי היא מתכוונת להסיר את הפירסינג רק ליום החתונה ולא לצמיתות, אך לדבריה זה לא עזר והחתן לקח את הבקשה החריגה באופן קשה.

בפוסט ב-Reddit היא כתבה: "אני מתכננת להתחתן עם הארוס שלי בחודש הבא, עם זאת, היו הרבה ויכוחים ומתחים לאחרונה בגלל שביקשתי שיסיר את פירסינג הפנים שלו לחתונה שלנו. הסיבה היא בגלל שראיתי אותו בחליפת החתן שלו והפירסינג שלו פשוט לא מסתדרים עם זה ואני רוצה שהוא ייראה כמה שיותר טוב לחתונה שלנו ולתמונות.

"עם זאת, הארוס שלי כעס עליי שביקשתי ממנו להסיר חלק מהזהות שלו, אבל אני חושב שהוא מגזים מאוד כי אני לא מבקש ממנו להסיר את הפירסינג שלו לצמיתות, רק ליום החתונה, כי כמו שאמרתי, הפירסינג שלו פשוט לא מחמיא לחליפה שלו.

"הוא כל הזמן מתעקש שאני לא הגיוני ומשתלט והפירסינג שלו לא אמור לייצג עניין גדול, אבל אם זה המקרה אז אני לא יכול להבין למה הוא לא יכול פשוט להסיר אותם לחתונה שלנו בלי לעשות מהומה על זה".